تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: 9 هزار کیلومتر خط آهن در کشور وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بروجرد:
9 هزار کیلومتر خط آهن در کشور وجود دارد
امام جمعه بروجرد با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در عمر 36 ساله آن گفت: در حال حاضر 9 هزار کیلومتر خط آهن در کشور وجود دارد، حال آن که این رقم پیش از پیروزی انقلاب چهار هزار کیلومتر بود.

خبرگزاری فارس: 9 هزار کیلومتر خط آهن در کشور وجود دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی عصر امروز در مراسم کلنگ زنی عملیات طراحی و ساخت آنتن اتصالی راه آهن بروجرد- دورود-خرم‌آباد، اظهار کرد: توسعه نقش کارآمدی در بارورسازی امکانات و ظرفیت‌‏های بالقوه ایفا می‏‌کند.
وی رونق اقتصادی، افزایش تولید ناخالص ملی، اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم را از فاکتورهای توسعه‌یافتگی برشمرد و افزود: شبکه‏‌های حمل و نقل شاهراه‏‌های حیاتی اجتماعی و اقتصادی کشور به شمار می‏‌روند.
امام جمعه بروجرد نقش حیاتی توسعه حمل و نقل را رهایی از وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی مهم و تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: در راستای مقاوم سازی اقتصاد باید به افزایش تولید و صادرات محصولات مازاد بر نیاز کشور به خارج از کشور توجه داشت و نقش شبکه‏‌های حمل و نقل در این مهم بسیار موثر است.
ترابی اضافه کرد: در طول 36 سال پیروزی انقلاب اسلامی دولت‏‌های برخاسته از انقلاب خدمات قابل توجهی در این حوزه زیرساختی ارائه کرده‌اند و امروز شاهد ثمرات خدمات دولت و دولت‌مردان جمهوری اسلامی در این حوزه هستیم.
وی با اشاره به آغاز کار عملیاتی و اجرایی آنتن اتصالی راه آهن بروجرد به دورود، تصریح کرد: بی‌شک راه‌اندازی این پروژه عظیم نقش مهمی در توسعه شهرستان بروجرد به خصوص در بخش صنعت و تجارت دارد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به وجود 37 درصد صنایع استان لرستان در این شهرستان، اظهار کرد: نباید شاهد توقف در حوزه صنایع و واحدهای تولیدی در این شهرستان باشیم، بلکه متوازن با رشد صنایع در دیگر شهرهای استان بروجرد نیز باید در این حوزه رشد داشته باشد.
ترابی یکی از مطالبات به حق صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد را ایجاد گمرک در این شهرستان عنوان و خاطر نشان کرد: با احداث منطقه ویژه اقتصادی این مهم نیز عملیاتی می‎شود.
وی گفت: با راه‌اندازی خط آهن دورود به بروجرد و سپس به منطقه ویژه اقتصادی در اشترینان و ملایر و اتصال به شبکه ریلی غرب کشور شاهد تحولی عظیم در منطقه هستیم.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: در برخی مواقع ایجاد موانعی بر سر راه اجرای پروژه‎ها موجب سلب اعتماد عمومی نسبت به مسئولان می‎شود که مردم بروجرد نیز خاطره خوبی از این بابت ندارند.
ترابی با اشاره به اینکه در توانمندی و تجارب قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان مجری اجرای پروژه آنتن اتصالی راه آهن بروجرد- دورود-خرم‌آباد شکی نیست، خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب قرارگاه‎های سازندگی نقش بسیار ارزشمندی در سازندگی کشور ایفا می‎کند و با استناد به این مهم دیگر دغدغه و نگرانی در خصوص اجرای این پروژه وجود ندارد. انتهای پیام/2304/ج۳۰

94/01/31 - 17:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن