تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردا تکلیف تیم دوم گروه مشخص می‌شود روزیگول بردیف: برای برد به مصاف تراکتور می‌رویم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فردا تکلیف تیم دوم گروه مشخص می‌شود
روزیگول بردیف: برای برد به مصاف تراکتور می‌رویم
سرمربی تیم نسف قارشی ازبکستان گفت: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های مسابقات باشگاه‌ها آسیا است و ما برای پیروزی و صعود از این گروه به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رویم.

خبرگزاری فارس: روزیگول بردیف: برای برد به مصاف تراکتور می‌رویم



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روزیگول بردیف ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: فردا بازی سختی برابر تراکتورسازی پیش رو داریم و با توجه به  امتیازات به دست آمده، هر دو تیم مدعی صعود بوده و برای پیروزی به میدان می‌روند و بازی فردا تکلیف تیم دوم این گروه را مشخص می‌کند.
وی گفت: با توجه به شناختی که از تیم تراکتورسازی داریم می دانیم بازی سختی پیش رو داشته، ولی ما نیز برای کسب سه امتیاز و برد به میدان می‌رویم و نهایت تلاش خود را برای کسب امتیازات این بازی به کار خواهیم گرفت.
سرمربی نسف تاکید کرد: همه تیم‌های این گروه مدعی هستند و فردا تراکتورسازی با تماشاگرانش میزبان ما است و حتی اگر تمام ورزشگاه نیز پر شود، تیم ما بازی خود را ارائه داده و  وارد مسائل حاشیه‌ای نخواهیم شد.
وی شانس اول صعود از این گروه را تیم الاهلی عربستان دانسته و تصریح کرد: بازی‌های فردا در این گروه سرنوشت‌ساز بوده و بعد از بازی تراکتورسازی با نسف و همچنین تیم‌های عربستان و اماراتی،  تقریبا تکلیف تیم دوم مشخص می‌شود و  می‌توان در این مورد نظر داد.
بردیف یادآور شد: در بازی فردا هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداشته و با تمام قوا به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رود.
در دور پنجم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم نسف قارشی ازبکستان است. بازی رفت به سود تیم نسف به اتمام رسیده بود. انتهای پیام/60017

94/01/31 - 13:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن