تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802767009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها راه جهش در کشور، اعتماد به مديريت شهري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۱۷ق.ظ)
تنها راه جهش در کشور، اعتماد به مديريت شهري است موج - شهردار تهران با تاکيد بر ضرورت ايجاد انسجام در مديريت شهري شامل مجموعه شهرداري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در سراسر کشور گفت: تنها راهي که دولت مي تواند به رسالت اصلي خودش بپردازد و کشور را به سمت جهش پيش ببرد، اين است که به مديريت شهري اعتماد کند. از اين رو بايد بخشي از کارهايي که وقت دولت را گرفته است را به درستي به مديريت شهري منتقل کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدباقر قاليباف صبح امروز طي سخناني در نشست مشترک شهرداران کلان‌شهرهاي کشور که در محل سالن جلسات شهرداري تهران برگزار شد، موضوع دولتي شدن مديريت شهري را طرح مسأله‌اي جدي و خطري بزرگ براي مجموعه شوراهاي اسلامي شهر و شهرداري‌ها توصيف کرد و گفت: بيش از هر چيز براي حل اين چالش نيازمند انسجام در مجموعه مديريت شهري – شامل شهرداري‌ها و شوراهاي اسلامي شهر و روستا – هستيم. بعضاً حتي در مجلس شوراي اسلامي نيز شاهد هستيم خود دوستان نگاه مثبتي نسبت به شوراها ندارند که اين چالش بزرگي به شمار مي‌رود.
به گفته شهردار تهران برداشت‌هاي صورت گرفته از قانون اساسي مبني بر قائل بودن به شوراها به‌عنوان يک مجموعه صرفاً نظارتي، نمي‌تواند مديريت شهر منسجمي را پيش ببرد.
قاليباف خاطرنشان کرد: ما در حوزه مديريت شهري بايد خودمان منسجم باشيم که بتوانيم اين را به سياست‌گذاران منتقل کنيم و بگوييم تنها راهي که دولت مي‌تواند به رسالت اصلي خودش بپردازد و کشور را به سمت جهش پيش ببرد، اين است که به مديريت شهري اعتماد کند. ازاين‌رو بايد بخشي از کارهايي که وقت دولت را گرفته است را به‌درستي به مديريت شهري منتقل کنيم.
وي افزود: اگر اين کار انجام نشود، شيب حرکت به‌منظور دولتي کردن شهرداري‌ها بيشتر خواهد شد و اين به مصلحت مديريت شهري و پيشرفت کشور نيست.
شهردار تهران ادامه داد: بخشي از بار اقتصاد مقاومتي، اقتصاد درون‌زا و پيشرفت متکي به داخل را مديريت شهري بايد به‌طورجدي به دوش بکشد. به‌طور روشن وقتي از اشتغال‌زايي و مشاغل کوچک سخن مي‌گوييم، محور مشاغل کوچک شهرداري‌ها هستند و دولت بايد به بحث‌هاي ملي و کلان اين موضوع بپردازد.
قاليباف تصريح کرد: در ابعاد مختلف سلامت، بهداشت، آموزش‌وپرورش، ماليات و عوارض بايد مديريت شهري به‌عنوان مبناي کار قرار گيرد؛ البته که در اين بخش ضروري است کاملاً سياست‌هاي دولت را اجرايي کنيم، ازاين‌رو نه شوراهاي شهر و نه شهرداري‌ها نمي‌تواند ساز جداگانه‌اي زده و کاري جدا از سياست‌هاي حاکم دولت پيش ببرند؛ چراکه اگر اين‌گونه عمل کنيم، حتماً لجام‌ گسيختگي به وجود خواهد آمد.
شهردار تهران در پايان تصريح کرد: مديريت شهري بيش از هر زمان ديگري نياز به انسجام و حرکت دارد. اگر در اين زمينه منفعل بوده و وارد تحول جدي نشويم، شوراها و مجموعه مديريت شهري که بيش از يک دهه از عمر آن‌ها مي‌گذرد سير نزولي خودشان را طي مي‌کنند و شايد وضعيت خوبي در افق آينده نداشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن