تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگيري پليس کره جنوبي با معترضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۳۴ق.ظ)
درگيري پليس کره جنوبي با معترضان موج - تظاهر کنندگان کره اي که خواهان رسيدگي به علل غرق شدن کشتي مسافربري سال گذشته در جنوب اين کشور بودند، با پليس اين کشور درگير شدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، تظاهر کنندگان کره جنوبي در اعتراضات روز گذشته (شنبه/ 29فروردين) خود در مورد درخواست از دولت براي بررسي علت غرق شدن کشتي مسافربري که در 16 آوريل 2014 در آب هاي جنوبي غرق و در اثر آن بيش از 300 نفر از جمله 250 دانش آموز کشته شدند با پليس اين کشور درگير شدند.
در اين اعتراضات چند هزار نفري که با شرکت خانواده هاي قربانيان اين حادثه و با سازمان دهي دانشجويان فعال مدني شکل گرفته بود، پليس کره جنوبي با استفاده از اتوبوس به عنوان موانع و همچنين اسپري فلفل مانع از نزديکي تظاهر کنندگان به ساختمان رياست جمهوري شد. رسانه هاي اين کشور همچنين از دستگيري 20 نفر در اين اعتراضات از سوي نيروهاي امنيتي خبر دادند. رئيس جمهور کره جنوبي در نخستين سالگرد اين حادثه قول داده بود بقاياي اين کشتي از اعماق آب هاي دريا براي بررسي علل غرق شدن آن به بيرون کشيده شود.
گفتني است؛ اين اتفاق در سال گذشته موجب بحران هاي سياسي زيادي در کره جنوبي، از جمله استعفاي نخست وزير وقت و همچنين با اعتراضات زيادي نيز روبرو شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن