تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803097102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس بنیاد مسکن آستانه‌اشرفیه خبر داد اجرای طرح هادی در 10 روستای آستانه‌اشرفیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس بنیاد مسکن آستانه‌اشرفیه خبر داد
اجرای طرح هادی در 10 روستای آستانه‌اشرفیه
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستانه‌اشرفیه گفت: طرح هادی در 10 روستای آستانه‌اشرفیه با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد ریال در حال انجام است.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح هادی در 10 روستای آستانه‌اشرفیه



به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، علیرضا فلاح‌علی‌پور شامگاه شنبه در جمع مردم این شهر در مسجد جامع آستانه‌اشرفیه با اشاره به اجرای طرح هادی اظهار کرد: از 107 روستای آستانه‌اشرفیه تعداد 103 روستا دارای طرح هادی مصوب است. وی با بیان اینکه چهار روستای باقی‌مانده در سال 93 با اعتباری بالغ‌ بر 700 میلیون ریال در حال تهیه طرح هادی مصوب است، افزود: طرح هادی روستایی با هدف ایجاد توسعه و تغییر در وضعیت کاربری روستاها صورت می‌گیرد. رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی آستانه‌اشرفیه ایجاد ساختار مناسب از طریق لحاظ کردن نیازهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و چشم‌انداز بلندمدت روستاها را از دیگر اهداف طرح هادی عنوان کرد. وی با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی 10 روستا بالغ‌ بر 3 میلیارد و 709 میلیون ریال در حال انجام است، تصریح کرد: هدفمند کردن ساخت‌و سازها، تسهیل در عبور و مرور و ایجاد بستر توسعه همه‌جانبه در روستاها به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی از دیگر اهداف طرح هادی است. فلاح‌علی‌پور اجرای طرح هادی روستایی را با انگیزه بهسازی محیط روستایی و ارتقای بهداشت عنوان کرد. وی درباره صدور سند روستایی تصریح کرد: سال گذشته 12 هزار و 188 برگ سند مالکیت روستایی در آستانه‌اشرفیه صادر شده است.
رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی آستانه‌اشرفیه ادامه داد: سال گذشته تعداد 650 نفر از تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر نفر 125 میلیون ریال و تعداد 95 نفر به ازای هر نفر 150 میلیون ریال بهره‌مند شدند. وی کنترل و نظارت بر ساخت‌و ساز مناطق روستایی، تسهیل در امر صدور پروانه ساختمانی با تکیه به‌نظام ترویج و ایجاد دوره آموزشی برای تعدادی از استادکاران ساختمان در مقاطع مختلف از مهم‌ترین اقدام‌های بنیاد مسکن آستانه‌اشرفیه در سال گذشته ذکر کرد. فلاح‌علی‌پور گفت: از سال 84 تا پایان سال گذشته تعداد 4 هزار و 504 نفر از تسهیلات مسکن روستایی برخوردار شده‌اند.
وی با تصریح بر اینکه افرادی که از تسهیلات استفاده می‌کنند به مدت 12 سال بیمه حوادث می‌شوند افزود: سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات تعمیر مسکن روستایی اعطا شده است. این مسئول ثبت حقوقی املاک و واحدهای مسکونی روستایی و بهره‌مندی روستاییان از تسهیلات بانکی جابه‌جایی مالکیت، ورود سرمایه به روستا و برطرف شدن دعوی حقوقی از مزایای صدور سند روستایی عنوان کرد و یادآور شد: این طرح با همکاری مشترک بنیاد مسکن و ثبت‌ اسناد و املاک صورت گرفته است.
وی انجام عملیات نقشه‌برداری در 63 روستای آستانه‌اشرفیه را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد 826 برگ سند مالکیت صادر و به روستاییان تحویل داده شد.
فلاح‌علی‌پور بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه برای آسیب‌دیدگان سیل و ... را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و گفت: در این راستا بالغ‌بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت ‌شده است.
وی درباره واگذاری مسکن مهر به متقاضیان خاطرنشان کرد: از 408 واحد مسکن مهر بندر کیاشهر تعداد 144 واحد به متقاضیان در فازهای نخست و دوم واگذار شده است.
رئیس بنیاد مسکن آستانه‌اشرفیه افزود: از ابتدای طرح تاکنون 786 فقره و هر فقره به ارزش 200 میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر خودمالکی اعطا شده است.
وی پاسخ به 5 هزار و 700 استعلام اداره‌ها، بخشداری‌ها، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاییان و... را از دیگر اقدام‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال گذشته بیان کرد. انتهای پیام/2300

94/01/29 - 22:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن