تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ احداث دومين مرکز فرهنگي-هنري کانون در دورود به زمين زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۲۱:۴۷ب.ظ)
کلنگ احداث دومين مرکز فرهنگي-هنري کانون در دورود به زمين زده شد موج - با حضور جمعي از مسوولان دورود، کلنگ احداث دومين مرکز فرهنگي-هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در اين شهرستان به زمين زده شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، حضور جمعي از مسوولان شهرستان دورود کلنگ احداث دومين مرکز فرهنگي-هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اين شهرستان به زمين زده شد.
در اين مراسم، حجت‌الاسلام رضا حقيان، امام جمعه دورود، محمدتقي کائيدي، مدير کل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان لرستان، ماشاءالله نعمتي، فرماندار، عباس قائدرحمت، نماينده مردم دورود و ازنا در مجلس شوراي اسلامي، عزت‌الله چراغي، شهردار و جمعي از اعضاي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان دورود حضور داشتند.
محمدتقي کائيدي در اين مراسم اظهار داشت: بر اساس تعداد جمعيت کودکان و نوجوانان در شهرستان دورود بايد طبق استانداردها شش مرکز فرهنگي-هنري وجود داشته باشد، اما؛ در اين شهرستان تنها يک مرکز وجود دارد.
وي با اشاره به احداث دومين مرکز فرهنگي-هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در شهرستان دورود خاطرنشان کرد: براي احداث اين مرکز در سال گذشته 152 ميليون تومان پيش‌بيني شده بود که تاکنون 68 درصد از اين مبلغ تخصيص يافته است.
مدير کل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان لرستان اضافه کرد: زمين اين مرکز توسط شهرداري و شوراي اسلامي شهر دورود به ميزان يک هزار متر مربع واگذار و 500 متر مربع نيز اعيان اين پروژه است.
کائيدي يادآور شد: در سال جاري نيز مبلغ 700 ميليون تومان براي تکميل و تجهيز اين مرکز پيش‌بيني شده است و اميدواريم در صورت تحقق اعتبارات تا پايان سال شاهد بهره‌برداري از اين پروژه باشيم.
در اين مراسم عباس قائدرحمت، نماينده مردم دورود و ازنا در مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: احداث مرکز فرهنگي-هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد؛ چراکه خروجي اين مراکز مي‌تواند در توسعه کشور اثرگذار باشد.
وي افزود: بر اساس استانداردها شهرستان دورود به احداث چهار مرکز فرهنگي-هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان ديگرنياز دارد که اميدواريم در آينده شاهد احداث اين مراکز باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن