تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد هيأت قرقيزستاني از بندر اميرآباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۸:۴۳ب.ظ)
بازديد هيأت قرقيزستاني از بندر اميرآباد موج- يک هيأت قرقيزستاني متشکل از سر کنسول کشور قرقيزستان و نماينده دولت قرقيزستان و جمعي از سرمايه گذاران قرقيزستاني از بندر امير آباد بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين هيأت به منظور بررسي امکانات، تجهيزات و توانمندي هاي بندر ضمن بازديد ميداني از محوطه هاي عملياتي از اراضي پشتيباني منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بازديد کرده و با نحوه سرمايه گذاري و احداث صنايع توليدي و توزيعي آشنا شدند.
در نشستي که در حاشيه اين بازديد برگزار شد، علي خدمتگزار مدير بنادر و دريانوردي بندر امير آباد در پاسخ به سوالاتي در خصوص توانمندي هاي ترانزيتي بندر امير آباد گفت: بندر امير آباد به عنوان حلقه اصلي کريدور ترانزيتي شمال- جنوب و تنها بندر نسل سومي کشور آمادگي کامل براي ترانزيت انواع کالا و سرمايه گذاري در همه بخش ها را دارد.
وي در ادامه با اشاره به از سرگيري ترانزيت سوخت از طريق بندر اميرآباد به کشورهاي افغانستان و کشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارس خاطر نشان کرد؛ در سال گذشته بخش زيادي از نياز سوختي اين کشورها از بندر امير آباد و با استفاده از خطوط ريلي و تانکرهاي حمل سوخت ترانزيت شد.
سرکنسول کشور قرقيزستان نيز با اشاره به نياز داخلي اين کشور به محصولات کشاورزي، نسبت به گسترش صادرات اين نوع محصولات از بندر اميرآباد با توجه به استقرار کانتينرهاي يخچالدار در اين بندر ابراز اميدواري کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن