تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805281498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام‌گذاري روز ارتش توطئه خطرناک دشمن براي انحلال ارتش را خنثي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۳۶ق.ظ)
نماينده ولي‎فقيه در لرستان: نام‌گذاري روز ارتش توطئه خطرناک دشمن براي انحلال ارتش را خنثي کرد موج - نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: نام‌گذاري 29 فروردين با عنوان روز ارتش توسط امام خميني(ره) پاسخي مناسب به وفاداري ارتشيان به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايران بود و اين نام‌گذاري توطئه خطرناک و پيچيده دشمن براي انحلال ارتش را خنثي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي، نماينده ولي‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد صبح امروز، 29 فروردين در مراسم رژه نيروهاي مسلح لرستان ضمن تبريک روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني، گفت: انحلال و حذف ارتش جمهوري اسلامي اولين توطئه دشمنان انقلاب بعد از پيروزي بوده است.
وي افزود: نام‌گذاري 29 فروردين با عنوان روز ارتش توسط امام خميني(ره) پاسخي مناسب به وفاداري ارتشيان به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايران بود و اين نام‌گذاري توطئه خطرناک و پيچيده دشمن براي انحلال ارتش را خنثي کرد.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان بيان کرد: با اين نام‌گذاري زمينه شکل‌گيري ارتشي مقتدر، مکتبي و ولايي در برابر جبهه دشمنان و ضد انقلاب را فراهم شد که امروز شاهد فداکاري ايثار و استقامت ارتش بوده‌ايم.
وي ادامه داد: ارتشيان ما با قامتي استوار و با تمام وجود از کشور، استقلال و امنيت کشور دفاع مي‌کنند و به‌عنوان يک سازمان نظامي مقتدر، تاثيرگذار و امنيت‌آفرين در داخل و خارج از کشور و مرزهاي آبي بين‌اللملي نقش‌آفريني مي‌کنند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با اشاره به اين‌که امروز به درايت و هوشياري و دورانديشي امام خميني(ره) در اين نام‌گذاري پي مي‌بريم، گفت: امروز ارتش يکي از پايه‌هاي اصلي اقتدار و امنيت نظام به‌شمار مي‌آيد.
وي تصريح کرد: يکي از اهداف مهم استکبار جهاني ضربه زدن به امنيت و اقتدار کشور بوده و هست و چرا که نمونه‌اي از اين اهداف جنگ تحميلي هشت ساله دفاع مقدس، سرنگون کردن هواپيماي مسافربري ايران، حمايت مالي و تجهيزاتي از گروه‌هاي ضد انقلاب و تروريست‌ها براي برهم زدن امنيت داخلي بوده است.
نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اين‌که دشمن از ترور افراد عادي تا دانشمندان هسته‌اي براي آسيب رساندن به اقتدار ملت استفاده مي‌کند، گفت: با اين وجود روز به روز بر امنيت و اقتدار اين کشور افزوده شده است.
وي با بيان اين‌که ما بايد عناصر تشکيل دهنده اقتدار وامنيت را بشناسيم و در حراست آن کوشا باشيم، تصريح کرد: اولين عنصر تشکيل دهنده اقتدار و امنيت ايمان و توجه به قدرت خداوند است که اين ملت با توکل بر خداوند بر تمام قدرت‌هاي مادي غلبه پيدا کرده است.
وي با بيان اين‌که مردم ايران در رابطه با اين عنصر تجربه کافي را دارند، افزود: نيروهاي مسلح ايران اسلامي با ايمان و تکيه بر قدرت خداوند تمام قدرت‌هاي مادي را ضعيف و ناتوان مي‌شمارند و امروز مردم ايران از هيچ قدرتي جز قدرت خداوند ترس ندارند چراکه پايه‌هاي اقتدار و امنيت ايران اسلامي در ايمان، خداترسي و خداپرستي قرار دارد.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان عنوان کرد: مردمي بودن دومين عنصر تشکيل دهنده اقتدار و امنيت جمهوري اسلامي است و نظامي مستقل عزت‌مدار و متکي به مردم است و حضور مردم در انتخابات متعددي که هر ساله در کشور برگزار مي‌شود براي حمايت، پشتيباني و ايجاد امنيت است و مردم نيز در سخت‌ترين شرايط به نظام و رهبري وفادار بوده‌اند.
وي با بيان اين‌که سومين عنصر مسئله ولايت و رهبري است، تاکيد کرد: از مهمترين عوامل اقتدار و امنيت ايران اسلامي وجود رهبري آگاه، بصيرت‌بخش، با تقوا و عادل است چرا که بعد از پيروزي انقلاب تمام توطئه‌هاي دشمنان براي ضربه زدن به اقتدار و امنيت ايران با درايت رهبر معظم انقلاب نقش برآب شد.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با اشاره به هوشياري رهبر کبير انقلاب و مقام معظم رهبري، تصريح کرد: تمام توطئه‌هاي دشمنان خنثي شد و رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري همواره موجب تحکيم امنيت و اقتدار کشور بوده است.
وي گفت: همواره وحدت، اتحاد، هم‌دلي و هم‌زباني راه رسيدن به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي را مستحکم‌تر کرده است چراکه توطئه‌ي فتنه 88، امنيت و اقتدار کشور را نشانه گرفته بود که با هدايت مقام معظم رهبري و هوشياري و بصيرت مردم خنثي شد.
ميرعمادي ادامه داد: همچنين انقلاب مخملي، تهاجم فرهنگي و ده‌ها توطئه که همه براي برهم زدن امنيت بوده نيز به‌واسطه رهنمودهاي مقام معظم رهبري خنثي شد.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان بيان کرد: در هفته‌هاي اخير سخنان مقام معظم رهبري درباره چارچوب مذاکرات هسته‌اي پشتوانه محکمي براي تيم مذاکره کننده هسته‌اي ايران شد و اين سخنان مصداق هم‌دلي و هم‌زباني دولت و ملت در مسئله هسته‌اي بوده است.
وي گفت: در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري تيم مذاکره کننده هسته‌اي با قدرت و اقتدار به مذاکرات خود ادامه مي‌دهد و نقش‌آفريني ايران در تمام عرصه‌هاي بين‌المللي در سايه ولايت و رهبري موجب اذعان همگان شده است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي عنوان کرد:عامل چهارم عنصر تشکيل دهنده امنيت و اقتدار، نيروهاي مسلح و متحد و منسجم ايران است که با حضور نيروهاي توانمند، نشانه اقتدار و تامين کننده امنيت کشور است چراکه امروز نيروهاي مسلح ما توانمند در تمام عرصه دفاعي در زير پرچم ولايت حاضر هستند.
وي با اشاره به اين‌که نيروهاي مسلح مؤمن و انقلابي رکن اصلي اقتدار يک کشور به‌شمار مي‌آيد که هرگز نفوذ در درون آن‌ها امکان‌پذير نيست، بيان کرد: اين نيروها از انگيزه‌اي قوي، معنويت و بصيرت بالايي برخوردار هستند و نسبت به توطئه‌هاي دشمن آگاهي و احاطه کامل دارند.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: اراده قدرت‌مند نظام، تجهيزات پيشرفته نظامي و آمادگي کامل دفاعي سه عامل مهم براي اقتدار و امنيت است که با وجود اين‌ها هيچ کسي جرأت تهديد اين سرزمين را ندارد.
وي با بيان اين‌که پيشرفته‌ترين تجهيزات نظامي توسط نيروهاي مسلح داخلي ساخته و در اين روز به نمايش گذاشته مي‌شود، عنوان کرد: امروز دولت و ملت و نيروهاي مسلح همه و همه هم‌دل و هم‌زبان در راه پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي قدم برمي‌دارند و از آرمان‌هاي انقلاب دفاع مي‌کنند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي بيان کرد: امروز ارتش و مردم يمن از نيروهاي مسلح و بسيجيان ما الگوي استقامت و مقاومت گرفته‌اند که اين‌کار نشانه‌هاي پيروزي را براي آن مردم به ارمغان آورده‌اند و نشان دهنده اين است که نيروهاي مسلح ما الگو در دنيا هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن