تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم بسکتبال با ويلچر جانبازان مشهد به مصاف افغانستان مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱ق.ظ)
تيم بسکتبال با ويلچر جانبازان مشهد به مصاف افغانستان مي رود موج - تيم بسکتبال با ويلچر جانبازان مشهد مقدس از اول تا چهارم ارديبهشت امسال به مصاف رقيب افغاني خود مي‌رود.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم بسکتبال جانبازان مشهد مقدس در مصافي دوستانه با رقيب افغاني خود در مشهد مقدس به رقابت مي‌پردازد.
در اين رويداد ورزشي که باهدف ارتقاي سلامت جانبازان و با همکاري اداره فرهنگ و ارتباطات اسلامي، اداره کل ورزش جوانان و بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي برگزار مي‌شود دو تيم از جانبازان مشهدي با دو تيم از رقيبان افغاني خود از اول تا چهارم ارديبهشت‌ امسال با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.
اين مسابقات در حضور سرکنسول افغانستان و مسؤولين وزارت امور خارجه در مشهد مقدس و همچنين با حضور تني چند از مديران و مسؤولان فرهنگي و ورزشي استان برگزار مي‌شود.
پيش از آغاز مسابقه تيم افغاني ضمن زيارت حضرت رضا (ع) از اماکن تفريحي پايتخت معنوي ايران اسلامي و شهر بهشت بازديد خواهد داشت.
در اين مسابقه دوستانه که ميزباني آن را بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي در مشهد مقدس بر عهده دارد از شرکت‌کنندگان در اين مصاف تجليل مي‌شود.
لازم به ذکر است پس‌ازاين مصاف مسابقات برگشت در کشور افغانستان و شهر هرات برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن