تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یوجین امریکا میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یوجین امریکا میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهانی شد خبرگزاری پانا: آمریکا میزبانی مسابقات دوومیدانی سال 2021 قهرمانی جهان را به دست آورد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۹ فروردين ساعت 07:58

خبرگزاری پانا+دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری پانا، در دومین روز نشست فدراسیون جهانی دوومیدانی در پکن چین میزبان مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد. با تصمیم اعضای حاضر در این نشست شهر "یوجین" امریکا به عنوان میزبان این دوره از رقابت ها انتخاب شد. این برای اولین بار است که امریکا میزبان مسابقات قهرمانی جهان می‌شود. این دوره از مسابقات در سال 2021 برگزار می‌شود. این شهر برای میزبانی این مسابقات در سال 2019 نیز کاندیدا بود که در رقابت با شهر دوحه ناموفق بود و میزبانی به کشور آسیایی قطر رسید. اعضای این نشست درباره علل اعطای این میزبانی به امریکا اعلام کردند: این میزبانی به دلیل موفقیت امریکا در طول تاریخ دوومیدانی و قدرت اقتصادی این کشور به این کشور تعلق گرفت. یوجین سال گذشته نیز میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بود. "بیورن اریکسون" رییس فدراسیون دوومیدانی سوئد که امید زیادی برای کسب میزبانی این مسابقات داشت؛ با انتقاد ازمیزبانی یوجین اظهار کرد: ما به خاطر این اتفاق عمیقا ناراحت هستیم و انتظار داشتیم که حداقل بتوانیم با توجه به زمان بندی فدراسیون جهانی دوومیدانی پیشنهاد خود را برای میزبانی گوتنبرگ سوئد اعلام کنیم. او ادامه داد: دادن این میزبانی به این شهر بدون انجام روند ثبت نام نقص معیارهای جوانمردانه‌ای است که باید در ورزش حاکم باشد. این تصمیم مخفیانه به نفع دوومیدانی نیست. دیاک رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی نیز در پاسخ به این انتقادات گفت: این یک تصمیم استراتژیک است و قطعا این شرایط منحصر به فرد دیگر رخ نخواهد داد. با وجود اینکه این میزبانی با شرایط عادی به امریکا داده نشده است اما من مطمئن هستم این تصمیم به توسعه ورزش دوومیدانی کمک می‌کند. ایالات متحده آمریکا از سال 1983 تا کنون موفق شده است در مسابقات جهانی 300 مدال به دست بیاورد که از مجموع این مدال ها 183 طلا سهم این کشور بوده است با این حال این کشور تابه حال میزبان این مسابقات نبوده است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن