تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسائل مهم ملي و منطقه اي مورد بررسي قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۳ق.ظ)
در نشست هفتگي جامعه مدرسان با حضور وزير کشور؛ مسائل مهم ملي و منطقه اي مورد بررسي قرار گرفت موج- دکتر رحماني فضلي با اشاره به نامگذاري امسال تحت عنوان «دولت و ملت، همدلي و همزباني» از سوي مقام معظم رهبري «مدظله العالي» و سخنان مهم ايشان اظهار کرد: اين نام گذاري با توجه به شرايطي که در پيش‌رو داريم بسيار دقيق و کارشناسي شده بوده و بايد در عمل محقق شود.
به گزارش خبرگزاري موج پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، عبدالرضا رحماني فضلي، وزير کشور در نشست هفتگي جامعه مدرسان حوزه علميه قم که به رياست آيت الله يزدي برگزار شد، طي سخناني با اشاره به نام گذاري امسال تحت عنوان «دولت و ملت، همدلي و همزباني» از سوي مقام معظم رهبري «مدظله العالي» و سخنان مهم ايشان اظهار کرد: اين نام گذاري با توجه به شرايطي که در پيش‌رو داريم بسيار دقيق و کارشناسي شده بوده و بايد در عمل محقق شود.
وي با ارائه گزارشي از وضعيت داخلي، انتخابات پيش رو و شور و نشاط ناشي از آن را يکي از مهم ترين مسائل کشور خواند و بر ضرورت تلاش در جهت ايجاد بستر برگزاري انتخاباتي باشکوه و با حضور پرشور و شعور مردم تاکيد کرد.
وزير کشور وضعيت اقتصادي، بحث کم آبي و خشکسالي و توافق هسته‌اي و پيامدهاي آن را از ديگر مسائل مهم کشور عنوان و بر لزوم وحدت و همدلي مردم و مسوولان براي غلبه بر مشکلات و موانع و فراهم شدن زمينه هاي توسعه و پيشرفت کشور تاکيد کرد.
دکتر رحماني فضلي همچنين با اشاره به تحولات منطقه اي و بين المللي به خصوص تحولات کشور يمن و ديگر کشورهاي منطقه، نقش جمهوري اسلامي ايران در ايجاد ثبات و آرامش در منطقه را مهم و تعيين کننده خواند.
وزير کشور همچنين به سؤالات مطرح شده از سوي اعضاي محترم جامعه مدرسان حوزه علميه قم در نشست گذشته که در سال قبل برگزار شده بود پاسخ دادند.
در ادامه دکتر ميرباقري، قائم مقام وزير کشور در امور اجتماعي و فرهنگي گزارش مبسوطي از وضعيت اجتماعي در حوزه‌هاي مختلف ارائه کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن