تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از طرح جايگزين مسکن مهر/ ايجاد صندوق‌هاي جديد مسکن تعاوني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۴۵ق.ظ)
ربيعي خبر داد: رونمايي از طرح جايگزين مسکن مهر/ ايجاد صندوق‌هاي جديد مسکن تعاوني موج - وزير کار با اعلام اينکه در طرح جايگزين مسکن مهر، بخشي از کار به تعاوني ها واگذار مي شود، گفت: اشتغال بزرگ در بنگاه هاي کوچک براي مقابله با بيکاري و اشتغال زايي دنبال مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي با اعلام اينکه شعار وزارت تعاون، کار و رفاه در سال جاري با تعاون کار ايجاد مي‌کنيم تا به رفاه برسيم، است از گفت و گوهاي اجتماعي پيرامون تعاون سخن گفت و افزود: در حوزه مسکن، طرح جايگزين مسکن مهر به زودي رونمايي خواهد شد.
وزير کار گفت: اين طرح حمايتي که با همکاري اين وزارتخانه و وزارت مسکن در حال انجام است حاصل ۸ ماه کار کارشناسي دقيق با حضور اقتصاددانان، جامعه‌شناسان و زمين شناسان است که معضل مسکن قشر مستضعف را برطرف خواهد کرد.
ربيعي با اشاره به اجراي موفق طرح امنيت غذايي در کشور خاطر نشان کرد: کارهايي مانند اين طرح که عقبه کارشناسي دارد، موفق مي‌شود و ما در اين راستا بايد کارهاي بزرگ را براي خود هدفگذاري کنيم و به سمت آن جلو برويم، حتي اگر ديده نشويم.
وي با اشاره به طرح تکاپو و اقدامات انجام شده در راستاي ايجاد اشتغال گفت: بحث اشتغال بزرگ در بنگاه‌هاي کوچک و متوسط را دنبال مي‌کنيم که خوشبختانه مقام معظم رهبري هم در صحبت‌هايشان به بنگاه‌هاي کوچک اشاره داشتند.
وزير کار افزود: يکي از بهترين راه‌هاي رفع مساله رفع فقر و محروميت تعاون است، رفع فقر و محروميت در جامعه بايد در قالب تعاون هدفگذاري شود، بنابراين به جاي سرمايه گذاري‌هاي بزرگ بايد از مشارکت عمومي جامعه توسط تعاوني‌ها بهره‌مند شد.
ربيعي ادامه داد: در بحث مسکن حمايتي بخشي را به تعاوني‌ها اختصاص خواهيم داد و از اين ظرفيت قطعاً استفاده مي‌کنيم. علاوه بر اين، صندوق‌هاي مسکن در قالب تعاوني‌ها نيز پيگيري مي‌شود.
وي با تاکيد بر اينکه بايد اشکال جديدي از تعاوني‌ها را رونمايي کنيم، افزود: در کنار اين مساله با تعاوني‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي تعامل ايجاد شود و به‌نوعي مرکز مطالعات منطقه‌اي تعاون در ايران پايه‌گذاري شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن