تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798945871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به آل سعود هشدار مي‌دهيم بيش از اين اسير دست چند جوان خام و جاه طلب نباشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۵۵ب.ظ)
امام جمعه قم:‏ به آل سعود هشدار مي‌دهيم بيش از اين اسير دست چند جوان خام و جاه طلب نباشد موج - امام جمعه قم تجاوز عربستان به يمن و کشتار مردم بي‌گناه را مشابه جنايات صهيونيست‌ها در غزه دانست و افزود: به يقين سعودي‌ها در اين تجاوز خود به زودي از مردم مومن و انقلابي يمن شکست مفتضحانه‌اي خواهند خورد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله سيد محمد سعيدي در خطبه نخست نماز جمعه اين هفته قم در حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: تقوا داراي انواعي است که ارزشمندترين و ماندگارترين آنها، تقواي برآمده از علم و معرفت است.
وي افزود: در طول تاريخ تقواي بدون معرفت آسيب‌هاي فراواني به اسلام وارد ساخته که خوارج نمونه‌اي از آنها بوده و اين افراد آلت دست غاصبان و دشمنان به شمار مي‌روند.
امام جمعه قم با بيان اينکه امروز هم تکفيري‌ها و داعشي‌ها نمونه‌اي از مقدس‌مآب‌هاي فاقد علم و معرفت هستند، متذکر شد: اين گروه‌ها ابزار دشمنان اسلام و صهيونيست‌ها براي ضربه به اسلام شده‌اند و از پشت به مسلمانان خنجر مي‌زنند.
وي در خطبه دوم با اشاره به مبحث هسته‌اي که نقشي راهبردي براي ملت ايران دارد ادامه داد: کساني که مي‌گويند آيا اين همه هزينه براي اين صنعت ارزش دارد يا خير بايد بدانند که اين علم در شرايط امروز و آينده براي کشورمان سرنوشت‌ساز است.
سعيدي با بيان اينکه انرژي‌هاي فسيلي يا رو به پايان هستند يا دوران استفاده آنها در حال منقضي شدن است خاطرنشان کرد: آينده کشورها به انرژي هسته‌اي وابسته است زيرا براي تامين انرژي زيادي که در سال‌هاي بعد به آن نياز دارند بايد انرژي هسته‌اي و سوخت مورد نياز را تامين کنند در حاليکه اين فناوري تنها در اختيار برخي کشورها قرار دارد و حاضر نيستند به ديگران بفروشند.
امام جمعه قم اضافه کرد: زماني که ايران به سوخت هسته‌اي نياز پيدا کرد کشورهاي ديگر حاضر به قرار دادن آن در اختيار ما نبودند به همين دليل دانشمندان ايراني دست به کار شدند و اين فناوري را در داخل کشور تامين کردند.
وي با بيان اينکه براي تأمين سوخت رأکتور تهران به اورانيوم 20 درصد نياز داريم، بيان داشت: وقتي غربي‌ها حاضر به فروش اين درصد از اورانيوم به ايران نشدند دانشمندان خودمان آن را ساختند.
سعيدي تصريح کرد: در هر مذاکره‌اي که در مورد مباحث هسته‌اي صورت مي‌گيرد بايد بر روي اصل حق مسلم ايران براي غني‌سازي تاکيد شود.
توليت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر ممنوعيت توليد سلاح هسته‌اي گفت: طرف‌هاي غربي به ويژه رئيس جمهور آمريکا هم به صدور اين فتوا اشاره کرده است؛ ملت ايران به صورت شرعي و عقلي به دنبال بمب اتمي نيستند و مي‌دانند که سلاح هسته‌اي به نفع هيچ کشوري نيست و آنها هم که اين بمب را دارند چيزي جز دردسر عايدشان نشده است.
وي ادامه داد: آمريکا يک بار از سلاح هسته‌اي استفاده کرده و هنوز ننگ آن را تحمل مي‌کند؛ هنوز مجروحان ناکازاکي و هيروشيما در ژاپن فرياد «مرگ بر آمريکا» سر مي‌دهند.
سعيدي با بيان اينکه ملت ايران با توافق خوب موافق و با توافق بد مخالفند گفت: با هر نوع توافقي که عزت ملت را زير سوال ببرد مخالف بوده و به شدت در مقابل آن مقاومت خواهيم کرد.
خطيب جمعه قم افزود: ملت ايران با هر نظارت متعارف موافق هستند، اما با نظارت‌هاي غير متعارف به ويژه آنها که به حريم نظامي و امنيتي ما تجاوز کند مخالف خواهند بود ضمن اينکه همه تحريم‌ها بايد به محض اجراي توافق برداشته شوند.
وي با بيان اينکه رهبر و مردم ايران به مذاکره‌کنندگان خود اعتماد دارند، گفت: اصل مسلم ما در مذاکرات، بي اعتمادي نسبت به آمريکا و غربي‌هاست، چراکه خلف وعده از سوي آنها بارها صورت گرفته است.
سعيدي با اشاره به بيانات اخير رهبر معظم انقلاب در مورد مسئله هسته‌اي، اضافه کرد: برخي رسانه‌هاي بيگانه پس از آن ابراز شک نسبت به اجراي توافق از سوي ايران کردند ولي به آنها مي‌گوييم ملت ايران هر توافقي را که بپذيرد به دليل پايبندي به اصول اسلامي خود اجرايي مي‌کند ولي اين طرف غربي است که همواره نقض عهده مي‌کند.
توليت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) ادامه داد: برخلاف تبليغات دروغين غربي، حساب دولت و رهبري و ملت در ايران از يکديگر جدا نيست و اختلافي در مسئله هسته‌اي وجود ندارد.
وي به واکنش جمهوري اسلامي ايران در برابر حادثه فرودگاه جده مبني بر تعليق سفر حج عمره گفت: اين واکنش درست بود و ما هم از دولت تشکر مي‌کنيم زيرا اين حداقل خواسته مردم است که امنيت زائران بايد تامين شود.
سعيدي با بيان اينکه رژيم آل‌سعود صلاحيت اداره حرمين شريفين را ندارد و حادثه فرودگاه جده شاهد اين سخن است تصريح کرد: اين حادثه نشان داد که آنها شايستگي خدمت به زائران را ندارند.
امام جمعه قم به تجاوز آل‌سعود به يمن اشاره کرد و افزود: با گذشت 20 روز از اين تجاوز، نه تنها چيزي عايد متجاوزان نشده بلکه پيشروي يمني‌ها همچنان ادامه دارد؛ عربستان که در يمن شکست خورده سعي دارد از کشورهاي ديگر کمک بگيرد و اميد زيادي به پاکستان، مصر و ترکيه دارد.
وي تصريح کرد: عربستان قصد داشت با مشارکت ديگر کشورها، فشار را از روي نيروهاي خود بردارد و اينگونه تبليغ کند که همه کشورهاي اسلامي عليه يمن وارد عمل شده‌اند ولي ترکيه و پاکستان دست رد به سينه آل سعود زدند و مصر هم پاسخ سردي به اين کشور داده است.
سعيدي تجاوز عربستان به يمن و کشتار مردم بي‌گناه را مشابه جنايات صهيونيست‌ها در غزه دانست و افزود: به يقين سعودي‌ها در اين تجاوز خود به زودي از مردم مومن و انقلابي يمن شکست مفتضحانه‌اي خواهند خورد.
خطيب جمعه قم خاطرنشان کرد: به آل سعود هشدار مي‌دهيم بيش از اين اسير دست چند جوان خام و جاه طلب نباشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن