تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814653311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرفروش‌ترین‌های روز سامسونگ در بازار تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: پرفروش‌ترین‌های روز سامسونگ در بازار تهران30/09/1388گروه خبری GSM: گوشی‌های تلفن همراه‌‌S7350 Ultra s ، M620‌،‌F480  به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌‍‌های این برند در بازار امروز معرفی شدند. به گزارش موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند. گوشی S7350 Ultra s سامسونگ که با قیمت 236 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد توانسته در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ‌، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌آید.                                      

گوشی M620 سامسونگ که در لیست گوشی‌های ارزان قیمت این برند قرار دارد با بهای 76 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این گوشی دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 65 هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA است.                                     

گوشی F480 سامسونگ که توانسته مورد خرید اکثر مشتریان قرار گیرد هم اکنون با قیمت 259 هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود‌دوربین .عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش لمسی TFT و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD  تا هشت گیگابایت از ویژگی‌های مدل فوق به شمار می‌آید.                                      

در همین حال مدل S3650 Corby  با قیمت 182 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد. صفحه‌نمایش TFT لمسی‌، حافظه داخلی 50 مگابایتی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت و دوربین دو مگاپیکسلی از ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌آید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 746]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن