تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813129345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف 21 هزار قوطي مشروبات الكلي در كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: كشف 21 هزار قوطي مشروبات الكلي در كردستان
جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي استان كردستان از كشف بيش از 21 هزار قوطي انواع مشروبات الكلي در اين استان خبر داد. سردار حميد عطايي در گفتگو با خبرنگار مهر در سنندج اظهار داشت: ماموران انتظامي استان كردستان از قاچاقچيان بيش از 21 هزار قوطي انواع مشروبات الكلي كشف و ضبط كردند.


وي ادامه داد: در راستاي اجراي رزمايش استاني مبارزه با قاچاق كالا به ويژه با قاچاقچيان عمده و سر شبكه طي سه روز گذشته كه در سطح استان به اجرا درآمد، مقادير قابل توجهي كالاي قاچاق كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي استان كردستان بيان داشت: در مدت سه روز گذشته و در جريان انجام عملياتهاي مختلف 21 هزار و 220 قوطي انواع مشروبات الكلي كشف و ضبط شد.

عطائي عنوان كرد: همچنين در حين انجام اين رزمايش علاوه بر مقادير مشروبات كشف شده اقلام زير شامل 28 هزار و 600 ليتر سوخت قاچاق، 41 هزار كيلوگرم برنج، 300 طاقه پارچه، 227 دستگاه موبايل، بيش از 16 هزار قلم لوازم آرايشي و بهداشتي، يك ميليون و 428 هزار نخ سيگار و 13 هزار و 800 قوطي آبميوه غيرمجار خارجي كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي استان كردستان همچنين از دستگيري يك كلاهبردار حرفه اي در طول هفته گذشته در استان كردستان خبر داد.

وي خاطرنشان كرد: با تلاشهاي ماموران آگاهي استان كردستان يك فرد كلاهبردار كه با وعده دادن وامهاي ميليوني از 13 نفر كلاهبرداري كرده بود، توسط پليس كردستان دستگير و تحويل دستگاه هاي قضايي استان شد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 838]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن