تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816484614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تكان‌دهنده تلويزيون اسراييل آزمايش اتمي صهيونيستها روي كودكان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گزارش تكان‌دهنده تلويزيون اسراييل آزمايش اتمي صهيونيستها روي كودكان
سياسي
تهران- شبكه ‪ ۱۰‬تلويزيون رژيم صهيونيستي با پخش فيلمي مستند از يكي از پليدترين رازهاي بنيانگذاران حزب كار اسراييل يعني راديو اكتيو كردن عمدي همه جوانان نسل سفاردي‌ها در فلسطين اشغالي، پرده برداشت.

به گزارش گروه صوتي -تصويري ايرنا، فيلم حلقه كودكان با كارگرداني ديويد بلهاسن و آشر حمياس در سال ‪ ۲۰۰۴‬ميلادي جايزه بهترين فيلم مستند فستيوال بين‌المللي فيلم حيفا را از آن خود كرد.

موضوع اين مستند، تاباندن عمدي پرتوهاي آسيب رسان به صدها هزار نفر از مهاجران جوان يهودي به فلسطين اشغالي است كه از كشورهاي خاورميانه به اين سرزمين رفته و به سفارديم معروف بودند.

براساس اين گزارش، دكتر -چايم شبا>، مدير كل وزارت بهداشت اسرائيل در سال ‪ ۱۹۵۱‬ميلادي به آمريكا رفت و با هفت ماشين اشعه ايكس اهدايي ارتش آمريكا به فلسطين اشغالي باز گشت.

گزارش مي‌افزايد: قرار بود، از اين ماشين‌ها براي يك آزمايش اتمي جمعي روي گروهي از جوانان سفاردي به عنوان خوك‌هاي آزمايشي استفاده شود.

بنابر گزارش، هر جوان سفاردي ‪ ۳۵‬هزار بار كه حداكثر دوز تاباندن اشعه ايكس است، در معرض اين پرتوها قرار گرفت. دولت آمريكا براي اين كار، ‪۳۰۰‬ ميليون ليره اسرائيل را در يك سال به رژيم صهيونيستي پرداخت كرد و اين در حالي بود كه كل بودجه بهداشتي اين رژيم ‪ ۶۰‬ميليون ليره بود و پول پرداخت شده توسط آمريكايي ها، برابر با ميلياردها دلار در حال حاضر است.

در اين گزارش تكان‌دهنده آمده است: براي گمراه كردن والدين قربانيان، اين كودكان به عنوان سفرهاي مدرسه‌اي به بيرون برده مي‌شدند و بعدها به والدين آنان گفته مي‌شد كه آنان به علت ابتلا به -زردزخم> تحت درمان با اشعه ايكس قرار گرفته اند.

شش هزار نفر از اين كودكان، كمي پس از تاباندن اين پرتوها، جان خود را از دست دادند. همچنين، بسياري از آنان به سرطان‌هاي پيشرفته‌اي مبتلا شدند كه در طول زمان، هزاران نفر را كشت و هنوز هم در حال گرفتن جان باقيمانده آنهاست.

بر پايه گزارش، زن كهنسالي كه اشعه ايكس را به كودكان مي‌تابانده، گفت: - آنان كودكان را به صف مي‌آوردند. نخست سرهايشان را مي‌تراشيدند و به آن ژل ضدسوختگي مي‌ماليدند. سپس توپي را بين پاهاي آنان مي‌گذاشتند و به آنان مي‌گفتند كه نگذارند توپ به زمين بيفتد كه در نتيجه، آنان نيز تكان نخورده و ثابت مي‌ايستادند. ديگر بخش‌هاي بدن كودكان، هيچ محافظي نداشت.

به من گفته شده بود كه با اين كار، در از بين بردن زردزخم‌ها كمك مي كنيم. اگر مي‌دانستم اين كار چه خطراتي براي كودكان خواهد داشت، هيچ گاه حاضر به همكاري نمي‌شدم. هرگز>.

به علت اين كه تمامي بدن كودكان در معرض تشعشعات بود، معمولا باعث اختلال در سيستم ژنتيكي كودكان مي‌شد كه اين امر در نسل‌هاي بعدي هم تاثيرگذار بود.

اين فيلم به روشني نشان مي‌دهد كه اين عمليات، تصادفي نبوده است. خطرات اشعه ايكس بيش از ‪ ۴۰‬سال است كه شناخته شده و دستورالعمل‌هاي رسمي براي درمان و استفاده از اشعه ايكس در سال ‪ ۱۹۵۲‬وجود دارد.

اين فيلم مورخي را نشان مي‌دهد كه مي‌گويد: عمليات زردزخم يك برنامه حساب شده براي پاك كردن رگه‌هايي از جامعه بوده كه گمان مي‌شد، ضعيف هستند.

زن يهودي مراكشي كه كودكان وي در اين عمليات صدمه ديده‌اند مي‌گويد: -اين يك هولوكاست بود؟ هولوكاست سفاردي. من مي‌خواهم بدانم چرا هيچ كس با آن مخالفتي نكرد؟>.

كابينه دولت رژيم صهيونيستي را در زمان ثبت چنين اعمال بي‌رحمانه‌اي اين افراد تشكيل مي‌دادند:
نخست وزير: دويد بن گوريون
وزير دارايي: اليزر كابلان
وزير دادگستري: لوي اشكول
وزير امور خارجه: موشه شارت
وزير بهداشت: يوسف بورگ
وزير كار: گولدامير
وزير پليس: آموس بن گوريون.

ارشدترين پست خارج كابينه نيز متعلق به دبيركل وزارت دفاع بود كه در اختيار -شيمون پرز> بود.

-بن گوريون> كه ظاهرا هراسناك بوده، بدون ترديد، پسر خود را به عنوان رئيس پليس انتصاب كرد تا در صورت دخالت ديگران، بتواند مشكل را حل كند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 390]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن