تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815071384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بروجردي در جمع خبرنگاران:مجلس با تعويض وزير كشور مخالف بود / پور محمدي وزيري توانمند بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بروجردي در جمع خبرنگاران:مجلس با تعويض وزير كشور مخالف بود / پور محمدي وزيري توانمند بود
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تاكيد بر اينكه مجلس نسبت به تغيير پور محمدي معترض و با آن مخالف بود، انجام تغييرات در كابينه را حق طبيعي رئيس جمهور دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدين بروجردي نماينده بروجرد در مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه حجت الاسلام مصطفي پور محمدي وزير سابق كشور با بيان اين مطلب كه تغيير پور محمدي يك بحث چند ماهه بوده است، اظهارداشت: اصولا چنين مسائلي در روحيه افراد تاثير گذار است. وليكن در اين رابطه پور محمدي با روحيه و تلاش تا روز آخر به مسئوليت خود ادامه دادند و اين خصيصه يكي از ويژگي اصولگرايان است كه كار را عبادت مي‌دانند.

وي افزود: همكاري ايشان با مجلس شوراي اسلامي وكميسيون‌هاي تخصصي كه از طريق پاسخگويي به سوالات نمايندگان و شركت در كميسيونها بسيار مطلوب بوده و ما از پور محمدي در اين رابطه تشكر مي‌كنيم.

بروجردي تصريح كرد: يكي از نكات مهمي كه مي‌تواند به كار دولت و مجلس كمك كند، برنامه ريزي در خصوص ارتقاي امنيت است در همين رابطه در ابتداي مجلس هفتم ارتقاي امنيت استان‌هاي مرزي را در دستور كار قرار داديم و با پور محمدي كه جانشين فرمانده كل قوا در نيروي انتظامي بودند، تعامل خوبي داشتيم.

وي گفت: پور محمدي در طول دوران مسئوليت خود به عنوان يك وزير توانمند در كابينه احمدي نژاد شناخته مي‌شد و اميدواريم دولت از اين سرمايه ارزشمند نظام استفاده كند.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هفتم با بيان اين مطلب كه رئيس جمهور در تغيير وزرا اختيار دارد ادامه داد: در نهايت رئيس جمهور تصميم خود را براي تغيير وزير كشور اعمال كرد و البته فضاي مجلس نسبت به اين تصميم مثبت نبود.

نماينده بروجرد در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: ما ضمن احترام به نظر دولت امروز خرسنديم كه برادر بسيجي ما سيد مهدي هاشمي اين امانت الهي را در اختيار گرفته است.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 449]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن