تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816485325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورمحمدي:در پذيرش و ترك مسووليت ها، مسوول نبوده ام


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: پورمحمدي:در پذيرش و ترك مسووليت ها، مسوول نبوده ام


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: وزير سابق كشور گفت:خوشبختانه چون نه در پذيرش مسووليت ها و نه در ترك آنها مسوول نبوده ام، مشكلي براي پاسخگويي ندارم.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي وزير سابق كشور در مراسم توديع خود با تشكر از دست اندركاران برگزاري اين آيين گفت: بارها گفته ام سهم يك عده، خون دل خوردن است اما امروز به صوررت تحقيق مي گويم سهم ما خون دل است.
وي با اشاره به اينكه انسان بايد در هر وضعيتي كه قرار مي گيرد سعي در انجام وظيفه خود به بهترين نحو داشته باشد، اظهار داشت: من تا به امروز كار و مسووليتي را خودم انتخاب نكرده و از كاري نيز با اراده خودم بيرون نرفته ام و فكر مي كردم در هر كجا كه مسوول شدم بايد وظيفه ام را به خوبي انجام دهم و با آن كار زندگي كنم.
وزير سابق كشور بيان كرد: از در مورد هيچ چيز، ابا پرهيز و ادعايي ندارم و سعي مي كنم آنچنان كه شايسته است كارم را انجام دهم.
وي افزود: خوشبختانه چون نه در پذيرش مسووليت ها نه در ترك آنها مسوول نبوده ام مشكلي براي پاسخگويي ندارم.
پورمحمدي خطاب به همكارانش در وزارت كشور چند نكته را يادآور شد و گفت: اينكه بدانيد توفيق خدمت، توفيق بالايي است.
وي با تشكر از رييس جمهوري كه مجال خدمتگزاري را براي وي ايجاد كرد، گفت: سعي كردم امانتدار خوبي باشم.
وزير كشور ابراز داشت: فرهنگ خدمت را بايد در كشور تعميم دهيم و بدانيم كه اين مساله با دستورالعمل و ابلاغيه حل نمي شود.
وي با بيان اينكه هميشه در انجام كارها پيشقدم بودم، اظهار داشت: يك سوم مديريت كشور در دست وزارت كشور است كه بايد در آن فرهنگسازي كنيم و بدانيم تنها با نگاه مثبت است كه مي توان اين فضا را ايجاد كرد و اگر لازم شد تندي هم بكنيم و البته بايد بدانيم كه مخاطب ما انسان ها هستند و بايد آنها را تكريم كنيم.
پورمحمدي به مديريت نشدن كشور با نگاه كارشناسي اشاره و اظهار داشت: تنزل در تصميم گيري ها، نهاد مديريت را سست كرده و بايد به كارهاي كارشناسي بها دهيم.
پورمحمدي با بيان اينكه بايد همواره به قانون احترام بگذاريم، گفت: قانون وسيله نيست بلكه هدف است و بايد به عنوان هدف اساسي به آن نگاه كنيم.
وي افزود: سعي كنيم از قانون تفسير رواني داشته باشيم و قانون مانع خدمت ما نشود.
وزير سابق كشور با بيان اينكه بايد نظام ديوان سالاري معيوب با تفسير درست از بخشنامه ها روان تر كرد، افزود: همچنين بايد سعي كنيم نوآوري، خلاقيت و ابتكارات جديد با جديت تعقيب شوند.
وي با تاكيد بر اينكه زمان در گذر است و فرصت كوتاهي داريم، گفت: اجراي سهميه بندي سوخت يك بحران بزرگ در زمان وزارت من بود ولي من همواره مي گفتم فرصت ها محدود است و فكر مي كنم از فرصت ها به خوبي استفاده كرده ايم.
پورمحمدي با اشاره به اينكه برنامه اي براي كاربردي كردن كارت ملي داشته ام كه ديروز در جلسه خداحافظي با هيات دولت مطرح كردم، گفت: امروز هم در جلسه خداحافظي در شوراي امنيت چندين تصميم خوب گرفتيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه نظام اجتماعي سياسي كشور بايد شفاف باشد و مديران بايد در اتاق شيشه اي قابل نقد و تفسير باشند، عنوان كرد: همه كارها بايد در منظر ديگران باشد.
وزير سابق كشور افزود: اداره حكومت بر عهده عموم است و بايد قابل محاسبه توسط شهروندان باشد و ما سعي كرده ايم روابط سياسي در كشور شفاف باشد.
پورمحمدي با اشاره به اينكه به نظر من بسياري از اطلاعات را بايد منتشر كرد، اظهار داشت: از دولت مي خواهم لايحه نظام انتخاباتي و احزاب را پيگيري كند و بايد در حوزه امنيتي دقت و مراقبت بيشتري شود.
وي تعامل و همگرايي را جزو لوازم كار مسوولين دانست و اظهار داشت: كار جمعي گذشت و حوصله مي خواهد.
وي افزود: مديريت به جسارت نياز دارد و مدير بايد توان تصميم گيري و اجراي به موقع را داشته باشد، اما جسارت در جايگاه مديريتي تدبير مي خواهد و نبايد دقت و محاسبه فداي سرعت شود چون معادلات به هم مي ريزد.
وزير كشور با بيان اينكه ما به تعامل وسيع در حوزه هاي مديريتي كشور نياز داريم، خاطرنشان كرد: دستگاه اجرايي در صورتي موفق است كه با مجلس تعامل داشته باشد و من خرسندم كه در تعامل با مجلس توانسته ام مدل قابل قبولي را ارايه دهم.
وي افزود: من نسبت به نمايندگان، حتي نمايندگاني كه به من تذكر داده اند حس مثبت دارم.
پورمحمدي ابراز داشت: من در انتخابات رنج بسيار كشيده ام ولي نياز انجام يك كار بزرگ و به فرجام رساندن آن، تعامل، همزباني و از خود گذشتن است.
وي افزود: امروز افكار عمومي تعيين كننده است و نبايد از رسانه ها غفلت كرد و من سعي كرده ام در مدت وزارتم آمد و رفت رسانه ها را منطقي انجام دهم و با ايجاد رفاقت و صميميت كار را پيش ببرم.
پورمحمدي با بيان اينكه از همه سپاسگزارم و از ابراز لطف شما متشكرم گفت: خبر خوبي نيز براي همكارانم در وزارت كشور دارم و اينكه بحث مسكن همكارانم در وزارت كشور حل شده و خرسندم كه موضوع مسكن تصويب شد و مراحل قانوني خود را پشت سر خواهد گذاشت.
وزير سابق كشور خنان خويش را با اين بيت از حافظ به پايان برد:
وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم
كه در طريقت ما كافري است رنجيدن/01*/120
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن