تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813134458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاد بازخواني عمليات رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ستاد بازخواني عمليات رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس تشكيل شد
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان سمنان از تشكيل ستاد بازخواني عمليات رزمندگان اين استان در دوران دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ "حسينعلي احساني" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:
اين ستاد براي جمع‌آوري خاطرات مستند رزمندگان، شرح حوادث عمليات، نقش گردان‌ها و تهيه كارنامه هر شهرستان در عمليات تشكيل شده است.

وي با بيان اينكه در هر جلسه بازخواني، شرح حوادث عمليات از ‪ ۱۰‬رزمنده آن دريافت مي‌شود گفت: تاكنون ‪ ۲۷‬جلسه بازخواني در سمنان و حداقل پنج جلسه در هر يك از شهرستان‌هاي اين استان تشكيل شده است.

وي شمار رزمندگان استان سمنان را‪ ۴۰‬هزارنفر اعلام و تصريح كرد: بازخواني خاطرات اين افراد نياز به برنامه‌ريزي و بودجه دارد.

وي با بيان اينكه سالانه چهار كتاب از خاطرات شهدا و رزمندگان استان سمنان به چاپ مي‌رسد افزود: امسال كتاب عملكرد اين استان در عمليات مرصاد منتشر مي‌شود.

وي همچنين از جمع‌آوري خاطرات پنج‌نفر از فرماندهان استان سمنان و تدوين كتاب خاطرات رزمندگان از زبان فرماندهان خبر داد.

احساني ورود به‌دانشگاه‌ها را از برنامه‌هاي امسال ترويج فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: تصويب ايجاد دو واحد درسي "آشنايي با دفاع مقدس" در دانشگاه هاي آزاداسلامي، راه‌اندازي رشته "فرهنگ دفاع مقدس" در مقطع كارشناسي ارشد در دانشگاه كرمان و حمايت از پايان‌نامه‌هاي كارشناسي ارشد و دكترا با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌هاي امسال ترويج اين فرهنگ در دانشگاه‌ها است.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان سمنان با گراميداشت سالروز آزادسازي خرمشهر و تشريح پيامدهاي سياسي و نظامي آن گفت: در گراميداشت اين ايام ‪ ۱۱۰‬برنامه شامل گلباران مزار شهدا، برگزاري ‪۱۰‬ يادواره شهدا، صبحگاه مشترك، مسابقات ورزشي، هنري و ادبي، رونمايي از دو كتاب نقاشي كودكان با موضوع دفاع مقدس و كاريكاتور صدام از ظهور تا سقوط، جشنواره مستندسازان كشور و اعزام گروه‌هاي درماني به مناطق محروم است.

‪ ۷۰۰‬نفر از رزمندگان استان سمنان در عمليات آزادسازي خرمشهر حضور داشتند كه ‪ ۸۲‬نفر از آنها به مقام شهادت رسيدند. ك/‪۳‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن