تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش استاني تربيت بدني و علوم ورزشي در بيرجند برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش استاني تربيت بدني و علوم ورزشي در بيرجند برگزار شد
داخلي. ورزشي. دانشگاهي.

نخستين همايش استاني تربيت بدني و علوم ورزشي با مشاركت دانشگاه بيرجند و اداره‌كل تربيت بدني خراسان جنوبي روز دوشنبه در بيرجند برگزار شد.

رييس دانشگاه بيرجند در اين همايش گفت: گروه تربيت بدني و علوم ورزشي اين دانشگاه كانون فعاليت علمي و پژوهشي تربيت بدني و ورزش شرق كشور است.

دكتر محمدرضا ميري افزود: دانشگاه بيرجند در سالهاي اخير پيشرفت قابل ملاحظه‌اي در رشته تربيت بدني داشته و در اين راستا گامهاي موثري در زمينه ساخت و ساز و تجهيز سالنهاي ورزشي و ايجاد گرايشهاي جديد رشته تربيت بدني برداشته است.

وي گفت: تربيت بدني و علوم ورزشي نيز همانند ساير علوم، دستخوش تغييرات چشمگيري شده و سرعت پردازش اطلاعات و يافته‌هاي پژوهشي موجب شكوفايي روز افزون اين شاخه و ارتقا آن در ميان ساير علوم شده است.

او افزود: دانشگاهها و مراكز پژوهشي نقش محوري در زمينه تربيت بدني دارند لذا اين مراكز با شناخت دقيق و علمي مسايل و تلاش در جهت يافتن راه حلهاي ممكن براي جامعه، نقش حياتي دارند.

وي گفت: برگزاري نخستين همايش استاني تربيت بدني و علوم ورزشي، نقطه عطفي در گسترش ورزش همگاني و توسعه ورزش قهرماني استان خراسان جنوبي است.

مديركل اداره تربيت بدني خراسان جنوبي نيز در اين همايش گفت: ورزش استان در سال گذشته در بخش آموزش ورزشكار مقام نخست كشور، آموزش مربيان مقام سوم و در آموزش داوران مقام دوم كشور را به خود اختصاص داده است.

جعفر قديري هدف از برگزاري اين همايش را توسعه ورزش استان ذكر و بيان كرد: آسيب شناسي ورزش استان نشان مي‌دهد كه با وجود استعدادها و برگزاري كلاسهاي آموزشي، نگرشهاي علمي در رشته‌هاي ورزشي موثر است.

وي گفت: راه ايجاد تحول و نوآوري در زمينه‌هاي مختلف، توسعه و بها دادن به تفكر خلاق است.

مدير گروه تربيت بدني دانشگاه بيرجند نيز هدف از برگزاري اين همايش را توسعه ورزش همگاني خراسان جنوبي ذكر كرد.

محمداسماعيل افضل‌پور افزود: ‪ ۳۵‬مقاله به دبيرخانه همايش رسيده كه از اين تعداد ‪ ۲۹‬مقاله انتخاب شدند كه ‪ ۱۵‬مقاله در قالب سخنراني و ‪ ۱۴‬مقاله به صورت پوستر ارايه مي‌شود.

وي گفت: محورهاي اين همايش مديريت ورزشي، حركات اصلاحي و آسيب شناسي، فيزيولوژي ورزش و رفتار حركتي و روانشناسي ورزشي است.

به گزارش ايرنا در حاشيه اين همايش نمايشگاه تخصصي كتاب تربيت بدني و علوم ورزشي از طرف شركت بامداد كتاب تهران با ‪ ۱۰‬درصد تخفيف برگزار شد.

اجراي كارگاه آموزشي با عنوان توسعه ورزش قهرماني از ديگر برنامه‌هاي جنبي اين همايش بود. ك/‪۱‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 452]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن