تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820936884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم فوتبال ساراگوزا اسپانيا به دسته دوم سقوط كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم فوتبال ساراگوزا اسپانيا به دسته دوم سقوط كرد
مادريد تيم فوتبال ساراگوزا اسپانيا در آخرين هفته لاليگا(ليگ فوتبال اسپانيا) با شكست ‪ ۳‬بر ‪ ۲‬در برابر تيم مايوركا به دسته دوم سقوط كرد.

بنابر گزارش ايرنا، اين درحالست كه تيم ساراگوزا در بين تيمهاي لاليگا اسپانيا، ششمين هزينه را در اين ليگ انجام داده بودو يكي از پر هزينه ترين تيمهاي تاريخ اين باشگاه محسوب مي‌شد.

اين تيم ، ديشب پس از شش سال حضور در رقابتهاي دسته اول فوتبال اسپانيا به رده پايين تر سقوط كرد.

سقوط ساراگوزا به دسته پايين تر در حالي رخ داد كه مقامات باشگاه ساراگوزا در سال ورزشي جاري كه ديشب به پايان رسيد،چهار مرتبه سرمربي ين تيم را تغيير دادند و در نهايت نيز نتوانستند از سقوط آن جلوگيري كنند.

خاطر نشان مي‌شود كه تلاش سارگوزا براي نجات از سقوط به رقابتهاي دسته دوم با مقاومت سرسختانه تيم مايوركا مواجه شده بود كه تلاش داشت با با پيروزي بر ساراگوزا در رده ششم جدول براي حضور در رقابتهاي يوفا در سال آينده ورزشي جاي بگيرد.

پيروزي مايوركا علاوه بر اين كه ساراگوزا را به رقابتهاي رده پايين تر فرستاد، خود نيز نتوانست به رده ششم دست يابد چون تيم راسينگ سانتاندر با پيروزي ‪ ۱‬بر ‪ ۰‬در برابر تيم اوساسونا همچنان رده ششم خود را حفظ كرد و در سال آينده در رقابتهاي يوفا شركت خواهد داشت .
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن