تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816338948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني :وزير كشور بايد داراي نظريات توسعه گرا باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: لاريجاني :وزير كشور بايد داراي نظريات توسعه گرا باشد
سياسي. وزارتخانه‌ها و سازمان ها. وزارت كشور
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي با تاكيد بر اينكه وزير كشور بايد نظريه توسعه گرا را ترسيم كرده و به افراد خود القا كند، گفت:اگر وزير كشور خالي از ذهن توسعه گرا باشد كشور را به ركود مي‌كشد.

علي لاريجاني روز دوشنبه در مراسم توديع و معارفه وزير كشور در تهران تاكيد كرد: خمودي در وزارت كشور ساير دستگاه‌ها را نيز تشويق به خواب آلودگي مي‌كند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، وي در ادامه، پورمحمدي وزير سابق كشور را عقل محور و توسعه گرا معرفي كرد كه نسبت به مسايل كشور واقع بين بود.

وي تاكيد كرد: وزارتخانه‌ها در كشور مهم و تاثيرگذار هستند اما برخي از وزارتخانه‌ها از جمله وزارت كشور شان استراتژيك داشته و قوه محركه كشور محسوب مي‌شود و شخص وزير كشور بايد متناسب با اين جايگاه مهم تعريف شود.

منتخب مردم قم در مجلس هشتم تصريح كرد: وزير كشور بايد با نگاه عميق همراه با نظريه صحيح و نو، متناسب با مقتضيات در برخورد با مسايل امنيتي رفتار كند زيرا مسايل امنيتي ساكن نيست و متناسب با زمان تاكتيك‌هاي آن بايد تغيير كند.

لاريجاني نگاه روز آمد به امنيت را يكي از خصوصيات شخص وزير كشور دانست و گفت: پور محمدي به دليل سابقه تحصيلات حوزوي و امنيتي توانست اين روزآمدي را تجلي ببخشد.

وي داشتن نظريه براي مديران استرتژيك را امري ضروري معرفي كرد و اظهار داشت: نگاه و رويكرد درست در موضوع وحدت ملي يكي از ويژگي‌هاي ديگر وزير كشور محسوب مي‌شود.

لاريجاني در ادامه با اشاره به اينكه در شرايط فعلي به نظريه درست در همبستگي ملي نياز داريم گفت: پور محمدي نگاه بازي براي استفاده از نيروهاي خدوم و بكار گرفتن آنها داشت كه اين براي وزارت كشور ضروري محسوب مي‌شود.

وي تصريح كرد: مديريت استراتژيك اقتضا مي‌كند وزير كشور تئوري درستي براي نهادهاي مدني داشته باشد زيرا داشتن نهادهاي مدني از لوازم دموكراسي است نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنتي ملي، افزود: متاسفم از اينكه برخي در كشور تصور مي‌كنند نهادهاي مدني و احزاب براي كشور يك اشكال هستند كه بطور قطع اين نوع نگاه، عميق نيست اگر ما هر سال در كشور يك انتخابات داريم نهادهاي مدني ما بايد فعال و با نشاط باشد.

لاريجاني خاطرنشان كرد: آقاي پور محمدي به ساماندهي نهادهاي مدني اعتقاد راسخ داشت و با شعف آن را دنبال مي‌كرد.

منتخب مردم قم در مجلس هشتم، تصريح كرد: آقاي پور محمدي در همه امور، ذهني نو و توسعه گرا داشت و مي‌توان از توانايي‌هاي ايشان در جاهاي مختلف استفاده كرد و ضروري است كه هر چه سريعتر اين كار صورت گيرد.

لاريجاني در ادامه ، سيد مهدي هاشمي سرپرست جديد وزارت كشور را نيز نيرويي توانمند با سابقه كار اجراي مفيد دانست و گفت: از آقاي هاشمي مي‌خواهم راه آقاي پورمحمدي را در وزارت كشور پيگيري كند زيرا اين خصوصيات براي كشور مطلوب است
در ادامه اين مراسم آقاي محمدي زاده استاندار خراسان رضوي به نمايندگي از استانداران سراسر كشور با تقدير از زحمات پورمحمدي گفت كه وي مناسبات سياسي كشور را با ايجاد فضاي آرام و تدبير، مديريت كرد.

وي تصريح كرد: پورمحمدي توانست با استفاده از نيروهاي متدين، اصولگرا و سالم فضايي را براي خدمت در جهت تحقق اراده رييس جمهوري محقق كند.

استاندار خراسان رضوي افزود: اجراي منويات رييس جمهوري مبني بر ارتقا جايگاه استانداري‌ها از حد يك اداره كل وزارت كشور به شان نمايندگي دولت در منطقه از ديگر اقدامات آقاي پور محمدي در وزارت كشور بوده است.

محمدي زاده در خصوص سيد مهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور نيز گفت: اطمينان رييس جمهوري به بدنه وزارت كشور و ارتقا آن و حسن انتخاب ايشان باعث خرسندي است.

---> ايرنا.لاريجاني.وزيركشور.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن