تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815161223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درگيري ميان ارتش سريلانكا و جدايي طلبان تاميل ‪۵۰‬كشته به جا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: درگيري ميان ارتش سريلانكا و جدايي طلبان تاميل ‪۵۰‬كشته به جا گذاشت
سياسي
وزارت دفاع سريلانكا روز دوشنبه از كشته شدن دستكم ‪ ۵۰‬تن در جريان درگيري هاي تازه ي ارتش و جدايي طلبان در شمال اين كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از كلمبو، وزارت دفاع سريلانكا افزود كه ‪ ۴۰‬تن از شورشيان ببرهاي تاميل و ‪۱۳‬سرباز در جريان اين درگيري‌ها كه روز يكشنبه از سرگرفته شد، كشته شدند و با احتساب اين تعداد، شمار كل تلفات شورشيان در سال جاري ميلادي به سه هزار و ‪ ۷۷۴‬كشته و تلفات نيروهاي دولتي به ‪۲۸۶‬ كشته رسيد.

با توجه به اين كه دولت سريلانكا رسانه‌ها ، امدادرسانان و گروه‌هاي حقوق بشر را از تردد در مناطق جنگ زده منع كرده است، امكان تائيد آمار مربوط به تلفات اين درگيري از سوي منابع مستقل وجود ندارد.

از سوي ديگر ،به گفته مقامات پليس سريلانكا، به مناسبت جشن‌ها و آئين‌هاي ديني بودائيان ،كلمبو در وضعيت آماده باش به سر مي‌برد و يك هزار و ‪۵۰۰‬ نيروي پليس اضافي در آن مستقر شده اند.

يك بمب گذار انتحاري هفته پيش يك دستگاه اتوبوس پليس را در كلمبو منهدم ساخت كه اين انفجار ‪۱۳‬كشته و حدود يكصد زخمي به جا گذاشت.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن