تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمانه در گفتگو با مهر:سال گذشته تنها دو ميليارد تومان صرف خريد وسايل ورزشي مدارس شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كمانه در گفتگو با مهر:سال گذشته تنها دو ميليارد تومان صرف خريد وسايل ورزشي مدارس شد
مديركل دفتر تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته تنها دو ميليارد تومان صرف خريد وسايل ورزشي مدارس شد كه اين رقم بسيار ناچيزي است.

غلامرضا كمانه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دفتر تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش سال گذشته به صورت متمركز در خريد تجهيزات و وسايل ورزشي مدارس اقدام نكرد و اعتبار درنظر گفته شده را به آموزش و پرورش استانها واريز كرديم تا آنها براساس نيازهايشان اقدام به خريداري وسايل ورزشي كنند.

وي با بيان اينكه بودجه كل دفتر تربيت بدني وزارت آموزرش و پرورش در سال گذشته ده ميليارد تومان بوده است، اظهار داشت: كل اين بودجه براي مسابقات ورزشي، طرح ها و استعداديابي، خريد تجهيزات ورزشي، هنجاريابي، تكميل فضاهاي ورزشي، اعزام كاروان هاي ورزشي دانش آموزي و ... بود.

سرانه ورزشي دانش آموزان در بعضي از استانها به 300 تومان هم رسيد

مديركل دفتر تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش در خصوص سرانه 500 توماني ورزشي دانش آموزان گفت: سازمان هاي آموزش و پرورش اين سرانه را بايد از معاونت برنامه ‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري در استانهايشان دريافت مي كردند كه در بعضي از استانها به دليل عدم همكاري اين معاونت به 300 تومان هم رسيد.

كمانه تصريح كرد: البته ميانگين سرانه ورزشي دانش آموزان در سال گذشته 500 تومان است چرا كه دربعضي از استانهاي كشور بيشتر از اين رقم اختصاص يافت.

وي به متمركز شدن سرانه ورزشي دانش آموزان در دفتر تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش طي سال جاري خبر داد و گفت: طبق قانون سراسري تجميع اعتبارات ، سرانه ورزشي بايد به صورت متمركز در نظر گرفته شود كه البته اين طرح هنوز در دفتر تربيت بدني پياده نشده و منتظر موافقت نامه آن از دفتر وزارتي هستيم.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن