تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814976106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترزگه به تيم ملي فوتبال فرانسه دعوت نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ترزگه به تيم ملي فوتبال فرانسه دعوت نشد
ورزش. ورزش‌هاي توپي. فوتبال = ساكر
ديويد ترزگه كه به همراه تيم ملي فوتبال فرانسه به قهرماني در جام جهاني رسيده است جايي در تركيب اين تيم براي مسابقات يورو ‪ ۲۰۰۸‬ندارد.

به گزارش خبرگزاري رويترز از پاريس، ريموند دومنش سرمربي تيم ملي فرانسه كه رابطه خوبي با ترزگه ندارد اين مهاجم يوونتوس را در فهرست ‪ ۳۰‬بازيكن خود براي مسابقات يورو ‪ ۲۰۰۸‬قرار نداده است.

هفت نفر ديگر از اين فهرست تا قبل از روز ‪ ۲۸‬مه كه اسامي نهايي تيم ملي فرانسه اعلام مي‌شوند، حذف خواهند شد.

دومنش با اشاره به مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا، جام حذفي باشگاه‌هاي فرانسه و جام حذفي باشگاه‌هاي ايتاليا گفت: دوست داشتم طور ديگري عمل كنم اما مجبور بودم بازيكنان بيشتري را احضار كنم چون تقريبا نيمي از بازيكنان اين فهرست هنوز مشغول بازي در ليگ‌هاي باشگاهي هستند.

ترزگه ‪ ۳۰‬ساله كه در جام جهاني ‪ ۱۹۹۸‬فرانسه و يورو ‪ ۲۰۰۰‬هم بازي كرده بود در مجموع ‪ ۷۱‬مسابقه ملي خود ‪ ۳۴‬گل زده است و در فهرست بهترين گلزن‌هاي كشورش بعد از تيه ري هانري و ميشل پلاتيني در رده سوم قرار دارد.

اما دومنش از بعد از جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬كه در آن فرانسه در مسابقه فينال مقابل ايتاليا در ضربات پنالتي شكست خورد فقط پنج بار ترزگه را به تيم ملي دعوت كرده است.

دومنش در يك كنفرانس خبري اظهار داشت: براي انتخاب چهار يا پنج مهاجم مياني گزينه‌هاي كافي در اختيار نداريد مجبوريد كه انتخاب كنيد. انتخاب بازيكنان هرگز كار راحتي نيست.

وي به جاي ترگزه بافتيمبي گوميس مهاجم سنت اتين را انتخاب كرده است كه بازي ملي در كارنامه ندارد.

قبل از جام جهاني ‪ ۱۹۹۸‬هم سرمربي وقت تيم ملي فرانسه يعني ايمه ژاكه نيز فهرستي موقتي از بازيكنان اعلام كرد و در دقايق پاياني نام شش بازيكن را از اين فهرست خط زد.

دومنش در اين‌باره ادامه داد: همه جام جهاني ‪ ۱۹۹۸‬و مشكلات آن را به ياد دارند اما در عين حال اين را هم مي‌دانند كه در آن سال قهرمان جام جهاني شديم.

تيم ملي فوتبال فرانسه با تيم‌هاي ايتاليا، هلند و روماني در گروه سوم يورو ‪ ۲۰۰۸‬قرار دارد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن