تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814344190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سمن فرهيختگان جوان ايران در زنجان را ه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سمن فرهيختگان جوان ايران در زنجان را ه اندازي مي شود
زنجان - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان ملي جوانان استان زنجان گفت: تشكل مردم نهاد سمن فرهيختگان جوان ايران در زنجان راه اندازي مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، طيب جعفري، شب گذشته در جمع خبرنگاران در محل فرهنگسراي امام خميني(ره) شهر زنجان با بيان اينكه استان زنجان داري پتاسيل و قابليت مطلوب در زمينه فراهم كردن موقعيت براي فعاليت فرهيختگان است افزود: پيگيري امور مربوط به جوانان، تصميم گيري و تصميم سازي در حوزه جوانان از اهداف مهم تشكيل اين سمن است.

وي يادآورشد: طي دو ماه راه اندازي بانك اطلاعاتي نخبگان جوان استان زنجان، 200 جوان موفق به عضويت اين باشگاه درآمده اند.

جعفري همچنين با اشاره به برگزاري نشست هاي "حلقه هاي گفتگوي جوان " در اين سازمان تاكيد كرد: يكي از مهمترين فعاليتهاي اجرايي سازمان ملي جوانان بحث حلقه هاي گفتگوي جوانان است كه با رويكرد برنامه توسعه در بخشهاي فرهنگي و اجتماعي به اجرا در مي آيد و سازمان ملي به عنوان پيگيري كننده امور جوانان در استان فعاليت مي كند و وارد برنامه هاي اجرايي نمي شود.

رئيس سازمان ملي جوانان استان زنجان اظهار داشت: از وظايف نمايندگي سازمان ملي جوانان در دو حوزه دبيري ستاد ساماندهي امور جوانان در استان و انجام مسائل داخلي نمايندگي در استان است و تشكيل ستاد برنامه ريزي در خصوص نگاه ويژه به اشتغال و ازدواج جوانان و نيز بستر سازي، توانمندسازي و مشاركت اجتماعي سمن ها با موضوع هويت از مهمترين برنامه هاي سازمان است.

جعفري در ادامه خاطرنشان كرد: سن ازدواج در ميان جوانان زنجاني از 25 سال براي مردان و 22 سال براي زنان در سال 75 به 2/26 براي مردان و 3/23 براي زنان در سال 85 افزايش نشان مي‌دهد.

وي همچنين ادامه داد: طي سال 75 به ازاي هر 10 هزار نفر 98/1مورد ثبت ازدواج وجود داشته كه اين ميزان در كل كشور 8/79 بوده و اين ميزان در سال 85 به ازاي هر 1/126 مورد 10 هزار نفر در سطح استان و 4/110 مورد در سطح كشور تغيير كرده است.

رئيس سازمان ملي جوانان استان زنجان يادآور شد: ميزان طلاق ثبت شده در سال 75 به ازاي هر 10 هزار نفر شش مورد بوده است كه اين ميزان در كشور با سه دهم افزايش 3/6 گزارش شده كه آمار در سال 85 نشان از افزايش طلاق در سطح استان و كشور دارد كه بر اين اساس تعداد طلاقهاي ثبت شده براي هر 10 هزار نفر 6/11 مورد در سطح استان و 3/13 در سطح كشور بوده است.

جعفري گفت: جمعيت جوان استان زنجان تا سال 75 تعداد 346 هزار و 405 نفر در بازه سني 19-14 سال عنوان بوده كه پيش بيني مي شود در سال جاري اين تعداد به 356 هزار نفر برسد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن