تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار رئيس مجلس سناي سنگال با رئيس مجلس شوراي اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ديدار رئيس مجلس سناي سنگال با رئيس مجلس شوراي اسلامي
سياسي
پاپ ديوپرييس مجلس سناي سنگال شامگاه شنبه با حداد عادل رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد .

به گزارش اداره اخبار و رسانه‌هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي در اين ديدار دكتر غلامعلي حداد عادل با اشاره به تاريخ تشكيل پارلمان در كشورمان، ملت ايران را يكي از پيشگامان مطالبه دموكراسي و نطام پارلماني در قاره آسيا برشمرد و گفت: در جمهوري اسلامي ايران، مجلس و پارلمان از قدرت بالايي برخوردار است و مظهر اراده ملت به شمار مي‌رود.

وي در ادامه با تاكيد بر ضرورت توسعه روابط و همكاريهاي ميان مجالس دو كشور اظهار داشت: روابط پارلماني ميان جمهوري اسلامي ايران و سنگال حلقه مهمي از حلقه‌هاي اتصال روابط و مناسبات بين دو كشور محسوب مي‌شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه افزود: رابطه بين دو كشور بسيار خوب و مبتني بر احترام متقابل است كه بايد در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، صنعتي نيز در كنار روابط سياسي و پارلماني گسترش يابد.

حداد عادل در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مسائل مبتلا به جهان اسلام در عصر حاضر بويژه در فلسطين اشغالي، عراق، افغانستان و لبنان گفت :
امروزه جهان اسلام از هر سو مورد هجوم و خطر و صدمه واقع شده و دشمنان اسلام قصد دارند با ايجاد تفرقه بين اعضاي پيكره بزرگ اسلامي، پايه‌هاي تسلط خود را بر كشورهاي مسلمان تقويت كنند كه اين تلاش نامبارك بايد با وحدت جهان اسلام خنثي شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان سخنان خود بر آمادگي مجلس شوراي اسلامي براي تصويب هرگونه قانون در جهت تقويت مناسبات و همكاريهاي بين دو كشور تاكيد كرد.

در اين ديدار همچنين پاپ ديوپ رئيس مجلس سناي سنگال، جمهوري اسلامي ايران را كشوري مهم و قدرتمند در منطقه و جهان اسلام خواند و با اشاره به رشد مناسبات و همكاريهاي دو كشور در زمينه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و صنعتي گفت: خوشبختانه روابط دو كشور از رشد چشمگير و توسعه مناسبي برخوردار بوده و اراده مقامات سنگال براي گسترش هرچه بيشتر اين روابط و همكاريها جدي است.

رئيس مجلس سناي سنگال، با تاكيد بر لزوم تقويت همكاريهاي دو كشور در عرصه‌هاي
بين‌المللي ، گسترش مناسبات فيمابين را عامل مهمي در تقويت صلح و ثبات بين المللي و دفاع از ارزشهاي اسلامي دانست و بر استفاده كامل از تمام ظرفيتهاي موجود براي گسترش و تقويت روابط تهران - داكار تاكيد كرد.

وي در ارتباط با مسائل جهان اسلام نيز اظهار داشت: وظيفه مسلمانان در سراسر جهان است كه در هر كجاي سرزمينهاي اسلامي، اعم از فلسطين، عراق، لبنان و افغانستان، تهاجمي به ملل مسلمان صورت گيرد، همبستگي اسلامي مانع از تحقق اهداف دشمنان اسلام گردد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن