تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار نايب رئيس مجلس يمن با لاريجاني


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ديدار نايب رئيس مجلس يمن با لاريجاني
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/12/15
نايب رئيس مجلس يمن كه براي شركت در كنفرانس بين المللي فلسطين در تهران بسر مي برد با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد.
لاريجاني در اين ديدار با اشاره به تحولات افغانستان، عراق، لبنان و فلسطين گفت: تحولات امروز ايجاب مي كند كشورهاي اسلامي درباره مسائل منطقه، فعال و منسجم باشند.
وي حضور گسترده هيأت هاي سياسي- پارلماني از كشورهاي اسلامي و جهان را فرصت مناسبي براي همفكري و هماهنگي آنها در موضوع فلسطين دانست.
لاريجاني با بيان اينكه قدرت هاي جهاني در راستاي منافع نامشروع خود سعي در بحران آفريني در جهان اسلام دارند، افزود: جهان اسلام شاهد يك نوع بيداري اسلامي است و شرايط به نفع ملت هاي مسلمان منطقه در حال تغيير است.
وي تصريح كرد: حزب الله در لبنان و مقاومت اسلامي فلسطين در غزه با روحيه جهادي و توكل به خدا حماسه اي آفريدند كه هيچ كس تصور آن را نمي كرد.
نايب رئيس مجلس يمن نيز در اين ديدار با اشاره به برگزاري موفق كنفرانس بين المللي فلسطين گفت: ايران با برگزاري اين كنفرانس يك پيام بسيار مهم و اساسي به جهانيان در حمايت از آرمان فلسطين مي دهد.
وي افزود: دولت و ملت يمن با جمهوري اسلامي ايران در مبارزه براي آرمان فلسطين همراه است.
نايب رئيس مجلس يمن با اشاره به موضوع استفاده صلح آميز از فناوري هسته اي ايران گفت: يمن در موضوع هسته اي كاملاً از مواضع ايران حمايت مي كند و اين توانايي را متعلق به همه جهان اسلام مي داند.
محمدعلي الشدادي با اشاره به تمايل كشورش براي توسعه مناسبات دوستانه با ايران گفت: مجلس يمن از توسعه و گسترش مناسبات همه جانبه با ايران حمايت مي كند.
كد 0001/10107

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن