تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815425269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري در پيامي به يادواره شهداي اروميه / آرمان باند شهيدان استقرار عدالت در زمين و اضمحلال ستمگران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري در پيامي به يادواره شهداي اروميه / آرمان باند شهيدان استقرار عدالت در زمين و اضمحلال ستمگران است
سياسي. قوه مجريه. رييس جمهور
رييس جمهوري اسلامي ايران در پيامي به يادواره شهداي اروميه و شهيد عليرضا حسينقلي پور ، تاكيد كرد: فرياد همه شهيدان كلمه مبارك الله اكبر و لااله الا الله و آرمان بلند آنان استقرار عدالت و محبت و عشق در زمين و اضمحلال ستمگران و زورگويان است .

دكتر محمود احمدي نژاد در اين پيام ، وجه ممتاز شهداي آذربايجان غربي را مظلوميت در شهادت بسياري از آنان دانست و گفت: شهيدان گرانقدر اين استان همواره در خاطره ملت ايران باقي خواهد ماند. شهداي اين خطه پرچم بدستان شهادت و ايثار هستند.

متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير اعوانه و انصاره و المستشهدين بين يديه.

سلام عليكم، جميعا و رحمه الله و بركاته
خداوند بزرگ را سپاسگزارم كه عطر دل انگيز ايثار و شهادت را در كشور ما پراكند.

جاي جاي سرزمين پررمز و راز ايران آكنده از لاله‌ها و شقايق هاست. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب آذربايجان به سان نگيني بر تارك ايران مي‌درخشد و شهداي بزرگوار اين خطه نيز پرچم بدستان شهادت و ايثار و از جلوداران و پيش قراولان به حق پيوستگان هستند. شهيدان گرانقدري نظير اميني و باكري و كاظمي و بروجردي و هزاران شهيد ديگر در اين استان همواره در خاطره ملت ايران باقي خواهند ماند.

بسياري از شهيدان عزيز اين خطه در مظلوميت به شهادت رسيدند و اين وجه ممتاز شهداي اين منطقه است. فرياد همه شهيدان كلمه مبارك -الله اكبر> و - لا اله الا الله> و آرمان بلند آنان استقرار عدالت و محبت و عشق در زمين و اضمحلال ستمگران و زورگويان است. آنان براي حفظ اسلام و ارزش‌هاي الهي، برقراري عدالت و ترويج عشق و محبت قيام كردند و به مولا و سرور شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) اقتدا نمودند.

از جمله اين سروقامتان بلند تاريخ، فرمانده رشيد و فداكار شهيد عليرضا حسينقلي پور است. او اخلاق و رفتار و منش خويش را به نور الهي عطرآگين كرده بود و زخارف دنيا در نزد او ارزشي نداشت. او با نماز و خشوع و خشيت و خلوص همدل و مانوس بود. شهيد حسينقلي پور دوست داشت گمنام بماند. اما خداوند او را در آسمان‌ها و زمين بلند آوازه نمود و به عنوان الگوي جوان مومن و آرماني بايد بيشتر و بيشتر معرفي شود.

در اينجا ياد و خاطره همه اين شهيدان بزرگوار را گرامي مي‌دارم و به ارواح آنان و همه شهيدان گمنام كه اجرشان نزد خدا محفوظ است و كسي نمي تواند به رفعت مقام آنان پي ببرد، درود مي‌فرستم و به مردم آذربايجان و شهر اروميه كه چنين مرداني را در امان خود تربيت كرده‌اند به خصوص خانواده‌هاي معزز آنان تبريك مي‌گويم.

از بانيان و برگزاركنندگان چنين نشست‌هاي مباركي تشكر و قدرداني مي‌كنم و براي آنان و حضار محترم سلامتي و سعادت و سربلندي از خداوند متعال مسالت مي نمايم.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن