تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815329526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره كارآفرينان برتر شاهد و ايثارگر استان خراسان رضوي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جشنواره كارآفرينان برتر شاهد و ايثارگر استان خراسان رضوي آغاز شد
داخلي. اقتصادي. كارآفرينان
اولين جشنواره و نمايشگاه كار آفرينان برتر شاهد و ايثارگر استان خراسان رضوي روز شنبه در سالن همايش‌هاي صدا و سيما در مشهد آغاز شد.

استاندار خراسان رضوي در مراسم گشايش اين جشنواره گفت: توسعه كارآفريني بايد در حامعه به يك فرهنگ عمومي تبديل شود و در اين ارتباط همكاري بيشتر دستگاهها و نهادها براي موفقيت كار آفرينان ضروري است و اين امر بايد سرلوحه كار نهادهاي دولتي قرار گيرد.

"محمدجواد محمدي زاده" همچنين خواستار نهادينه شدن بحث كارآفريني در جامعه توسط مسوولان شد و گفت: براي نيل به اين امر مهم بايستي ساز و كار موثر براي حمايت از كارآفرينان تدوين شده و بانك‌ها هم بين كارآفرينان و ساير افراد تفاوت قائل شوند.

وي اظهار داشت: كارآفرينان مي‌توانند با تكيه بر خودباوري، خلاقيت، سرمايه‌هاي الهي، مشكلات را به فرصت تبديل كرده كه مصداق عيني و بارز آن تجربه هشت سال دفاع مقدس بود.

استاندار خراسان رضوي مهمترين خصوصيات كار آفرينان را واقع گرايي، فرصت شناسي، خطر پذيري، پويا بودن، عمل‌گرايي و عشق به جامعه دانست وگفت: گرچه سختي‌ها، نارسايي‌ها و مشكلاتي در جامعه بر سر راه كار آفرينان وجود دارد اما كارآفرينان بايد با جديت رسالت كار آفريني خود را استمرار بخشند.

وي فردي را كارآفرين دانست كه با پذيرش ريسك و با تكيه بر خلاقيت كه جوهره كارآفريني است، ضمن استفاده از فرصت ها، منابع را مديريت كند.

رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان خراسان رضوي نيز در اين آيين هدف از برگزاري همايش را ايجاد فضاي رقابتي سالم بين توليدكنندگان و بخش خدمات و تشويق ايثارگران به توسعه كار آفريني در جامعه ذكر كرد.

حجت‌الاسلام "سيد حسن حسيني" ادامه داد:از مجموع ‪ ۴۳۱‬طرح ارسالي به دبيرخانه جشنواره فوق حدود ‪ ۱۰۰‬طرح براي ارايه در نمايشگاه جانبي آن انتخاب شدند.

وي بيان كرد: ملاكهاي انتخاب اين طرحها كه در بخشهاي كشاورزي، صنعت و معدن هستند، ميزان اشتغالزايي، مرغوبيت كار و طرح و نوآوري در طرحهاست و طرحهاي كارآفريني مذكور در قالب ‪ ۱۱۰‬غرفه از ‪ ۲۸‬لغايت ‪ ۳۱‬خرداد ماه در معرض ديد عموم قرار گرفته است.ك/‪۲‬
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 359]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن