تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820886912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عبدالرضا مصري:40 درصد سيمان كشور توسط واحدهاي تحت پوشش تامين اجتماعي توليد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عبدالرضا مصري:40 درصد سيمان كشور توسط واحدهاي تحت پوشش تامين اجتماعي توليد مي شود
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: هم ‌اكنون واحدهاي تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي با ‪ توليد 18ميليون تن سيمان، 40 درصد توليد سيمان كشور را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، عبدالرضا مصري بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح طرح افزايش ظرفيت سيمان غرب كرمانشاه اظهار داشت: از سال 84 تا 88 سازمان تامين اجتماعي برنامه اي چهار ساله در دست اجرا دارد تا به واسطه آن توليد سيمان واحدهاي تحت پوشش خود را تا ميزان 29 ميليون تن در سال افزايش دهد.

وي هدف اصلي سرمايه گذاري سازمان تامين اجتماعي در بخش صنعت را تامين نيازهاي كشورعنوان و تصريح كرد: تامين رفاه و آسايش بيمه شدگان تحت پوشش اين سازمان به ويژه در دوران بازنشستگي از ديگر اهداف مهم سرمايه گذاري اين سازمان در بخشهاي مختلف است.

مصري با تاكيد بر اهميت سرمايه گذاري بيشتر اين سازمان در بخشهاي توليدي يادآور شد: اگر اين سازمان درآمدهاي خود را به طور كامل در بانكها سرمايه گذاري مي كرد هم اكنون در پرداختهاي عادي خود مانند حقوق بازنشستگان با مشكل مواجه بود.

وزير رفاه و تامين اجتماعي خاطرنشان كرد: براي تامين حقوق بيش از يك ميليون و 200هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي سرمايه گذاري هاي اين سازمان بايد گسترده تر شود.

مجيد غفوري استانداركرمانشاه نيز در اين مراسم با اشاره به پيشرفت 40 درصدي احداث كارخانه سيمان سامان با ظرفيت هفت هزار تن عنوان كرد: با اضافه شدن دو واحد صنعتي سيمان ماد با ظرفيت 3500 تن در روز و اورامان پارس كه در آينده اي نزديك تاسيس خواهد شد، مشكلي به لحاظ توليد سيمان در منطقه نخواهيم داشت.

در ادامه اين مراسم از سنگ يادبود سيمانغرب توسط وزير رفاه پرده برداري و به تعدادي از مسئولان دستگاههاي استان لوح تقدير اهدا ‌شد.

طرح توسعه سيمان غرب با ظرفيت چهار هزار تن در روز و با 900ميليارد ريال سرمايه گذاري ريالي و ارزي بعد از سه سال تلاش متخصصان امروز به بهره برداري رسيد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 574]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن