تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ال‌جی؛ اسپانسر برند معروف دنیای مد در لندن


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: ال‌جی؛ اسپانسر برند معروف دنیای مد در لندن21/06/1388گروه خبری GSM : کمپانی پیشگام در زمینه فناوری‌های نو و مبتکرانه صنعت ارتباطات سیار جهان،که همگی آن را با نام LG Electronics می‌شناسیم، به تازگی از آغاز همکاری‌های جدیدی با یکی از نام‌های نوظهور دنیای مد و فشن یعنی‌Twenty8Twelve  آغاز کرده است. این برند توسط "ساوانا میلر"کارگردان خلاق سینمای جهان و " سیینا میلر"ستاره سینمای بین الملل بنا شده است.                               

اولین پروژه مشترک ال‌جی و Twenty8Twelve طراحی و ساخت قابی شیک و تجملی برای گوشی Chocolate ال‌جی است – LG Chocolate اولین گوشی مجهز به صفحه نمایش گسترده‌ای است که به بهترین شکل از پس اجرای عملکردهای مالتی مدیا برمی‌آید. "ساوانا و سییلنا میلر" دو خواهر هنرمند و با استعداد، گوشی Chocolate ال‌جی را کامل‌ترین محصول برای ورود خود به عرصه ساخت و طراحی قاب‌های مخصوص گوشی‌های موبایل شناختند. ال‌جی نیز براساس ملزومات و شرایط این همکاری متعهد شده است تا همراه با گوشی Chocolate به عنوان اسپانسر، حمایت مالی از Twenty8Twelve را در شوی هفتگی‌London Fashion  که روز 21 سپتامبر برگزار خواهد شد، برعهده بگیرد.                       

 و اما در مورد قابی که تحت برند Twenty8Twelve برای گوشی Chocolate طراحی شده است، باید بگوییم که این قاب از چرم سفارشی ساخته شده و نام برند سازنده‌اش، به صورت برچسبی از جنس استیل ضد زنگ روی آن به چشم می‌خورد. نمونه‌های این قاب پیش از زمان برگزاری شوی بین المللی Fashion World که اواخر همین ماه در لندن برگزار خواهد شد، ساخته می‌شود.                        






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 783]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن