تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806938584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندني هاي دور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندني هاي دور دنيا کشف حلقه مفقوده لائورا بعد از 20 سال/ گرامیداشت روز "روح مرگ" در هاییتی/ نامزد مستقل کنگره آمریکا: به دلقک ها میدان نمی دهند!/ گرانترین الاغ هندی باز هم فروش نرفت!/ سرخ پوستان بولیوی قبرستان را ترجیح می دهند/ سگ های اسراییلی همچنان ول می گردند/ تورهای زمستانی آمریکا را اعراب رزرو کردند کشف حلقه مفقوده لائورا بعد از 20 سالیک دختر آمریکایی که در سن 14 سالگی و در جریان سانحه رانندگی انگشتر خود را گم کرده بود، بعد از 20 سال از طریق اینترنت موفق شد آنرا پیدا کند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد: لائورا دورهام در سن 14 سالگی با یک خودروی در حال عبور تصادف کرد و جمجمه او شکسته شد. این خبرگزاری افزود: وی بعد از بیهوشی به مدت یک ماه برای حلقه مفقوده اش گریه می کرد و بالاخره موفق شد آن را موقتا به دست فراموشی بسپارد. اما با ایجاد وب سایت اقلام گمشده، یک راننده آمبولانس که حین انتقال لائورا حلقه او را از روی زمین برداشته و فراموش کرده بود آن را به صاحبش بازگرداند، موفق شد پس از گذشت دو دهه این کار را انجام دهد.

گرامیداشت روز "روح مرگ" در هاییتیدر جریان تعطیلی روز ملی هائیتی که به عنوان روز "روح مرگ" شناخته می شود، گروهی از جوانان این کشور خود را به صورت اموات گریم کردند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "هائیتی پروگرس" نوشت: جوانان هائیتی توجه زیادی به زندگی پس از مرگ دارند و در روز ملی این کشور، آن ها با آرایش خود به صورت مردگان ارادت به امواتشان را اعلام می کنند.

نامزد مستقل کنگره آمریکا: به دلقک ها میدان نمی دهند!یک نامزد مستقل کنگره آمریکا در اوهایو اعلام کرد: با توجه به نحوه تبلیغات منحصر به فردی که در پیش گرفته ام، مقامات آمریکایی میلی به بازی گرفتن من نشان نمی دهند اما به طور حتم تصمیم مردم چیز دیگری خواهد بود. به گزارش عصرايران (asriran.com)، ورنز لانژ نامزد مستقل کنگره آمریکا به روزنامه یو. اس. اس. تودی گفت: من با لباس دلقک ها تبلیغ می کنم زیرا معتقدم هر نامزدی که هنرپیشه خوبی باشد به کنگره راه پیدا می کند زیرا مردم دیگر از فیلم های جدی خسته شده اند و دوست دارند فیلم های کمدی ببینند.  

گرانترین الاغ هندی باز هم فروش نرفت!یک الاغ هندی با قیمت 1200 دلار به عنوان گرانترین حیوان از این خانواده برای سومین هفته متوالی بدون مشتری بازار احشام را ترک کرد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "ایندین تایمز" نوشت: این الاغ با دارا بودن دندان های سالم و قدرت عجیب خود، سزاوار قیمت 1200 دلار است. صاحب این الاغ مدعی است که حیوان مذکور ظرف مدت سه روز می تواند 13 هکتار را شخم بزند و دیگر نیازی به خرید دستگاه های مدرن برای این کار نیست. کشاورزان هندی تاکنون برای خرید این الاغ که "راجا" نام دارد تمایلی نشان نداده اند.

سرخ پوستان بولیوی قبرستان را ترجیح می دهنددر پی دعوت "اوو مورالس" رییس جمهور بولیوی از سرخ پوستان برای حمایت از او، آن ها قبرستان های این کشور را بهترین مکان برای استقرار خود تشخیص داده اند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگلیس در این رابطه نوشت: سرخپوستان که برای حمایت از مورالس به بولیوی آمده اند معتقدند که حضور در قبرستان ها از چند جهت به نفع آن ها است. اول آنکه غذای بیشتر در آن جا یافت می شود و علاوه بر آن، همنشینی با روح اموات هم برای آن ها خالی از لطف نیست.

سگ های اسراییلی همچنان ول می گردندبا گذشت حدود دو ماه و نیم از جنگ 34 روزه اسراییل و لبنان، شهرداری اسراییل هنوز نتوانسته سگ های ولگرد را جمع آوری و بعضا به صاحبانش بازگرداند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه معاریو نوشت: با شروع جنگ، تعداد زیادی از اسراییلیان به آمریکا مهاجرت کردند و سگ های خود را به خیال آن که درگیری زود به پایان خواهد رسید تنها رها کردند. این روزنامه افزود: حتی بعد از جنگ، مهاجران به اسراییل بازنگشتند و هم اکنون سگ های گرسنه ولگرد به معضلی بزرگ تبدیل شده اند زیرا بعد از گرفتن آن ها، باید با عکس ارسالی توسط مهاجران مستقر در آمریکا مطابقت شوند و به صاحبانشان بازگردانده شوند. نکته جالب توجه اینکه هزینه شناسایی هر سگ اسراییلی و فرستادن آن به آمریکا بیش از 7000 دلار اعلام شده است.

تورهای زمستانی آمریکا را اعراب رزرو کردنداخیرا آژانس های مسافرتی آمریکا با برگزاری تورهای یک هفته ای نقاط سردسیر، توجه تعداد زیادی از گردشگران را به سوی خود جلب کرده اند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، هفته نامه اجتماعی "تراول" چاپ مینوتسا نوشت: مردم اکثر کشورها مخصوصا اعراب تمایل زیادی برای مشاهده حیوانات مناطق سردسیر دارند و در حال حاضر نیز بیش از 200 تور 35 نفره از اعراب برای سفرهای زمستانی ثبت نام کرده اند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 433]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن