تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817150042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيرفدراسيون وزنه‌برداري: گلستان جزو هيات‌هاي اول محسوب مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبيرفدراسيون وزنه‌برداري: گلستان جزو هيات‌هاي اول محسوب مي‌شود
داخلي. ورزشي. وزنه‌برداري.

دبير فدراسيون وزنه‌برداري كشور گفت: هيات وزنه‌برداري گلستان در سال جاري جزو هيات‌هاي درجه اول از نظر فدراسيون محسوب مي‌شود.

"جليل اميري" شامگاه جمعه در مجمع عمومي ساليانه هيات وزنه‌برداري گلستان افزود: با توجه به اهم برنامه‌هاي هيات وزنه‌برداري استان گلستان در سال گذشته و ‪ ۲‬ماهه اول امسال، اين مهم براي هيات گلستان در نظر گرفته مي شود.

به گفته وي، البته در سال گذشته هيات گلستان نسبت به عملكرد سال ‪ ۸۵‬جزو هيات‌هاي درجه سوم كشور بود، اما در سال ‪ ۸۷‬با توجه به فعاليتهاي خوب و مستمر بدون شك شايستگي حضور در جمع هياتهاي درجه اول را دارد.

وي تصريح كرد: با توجه به اين رشد، فدراسيون وزنه برداري كشور در حد امكان از هيچ كمكي دريغ نمي‌كند و در جهت رشد و پيشرفت اين رشته در استان كمكهاي شاياني خواهد نمود.

وي با اشاره به افزايش بودجه هيات وزنه‌برداري گلستان با توجه به عملكرد مثبت و قابل قبول آنان گفت: هيات استان گلستان نسبت به سابقه وجود اين رشته نوپا و جوان است و مسوولين بايد استعداديابي و همكاري با آموزش و پرورش را در دستور كار خود قرار دهند.

اميري ادامه داد: در سال گذشته ‪ ۱۷۰‬مورد آزمايش دوپينگ از ورزشكاران اين رشته در كشور از سوي "وادا" (ستاد مبارزه جهاني با دوپينگ) گرفته شد كه ‪ ۱۱۲‬مورد آن به صورت مستقيم بود و حتي مسوولين "وادا" سرزده به منازل تعدادي از ورزشكاران رفتند كه خوشبختانه هر ‪ ۱۱۲‬مورد آزمايش منفي بود و اين نشان مي‌دهد جريمه و تنبيه سنگين وزنه‌برداران كشورمان كه دوپينگ كرده بودند، درس بزرگي به ساير ورزشكاران داده است.

در ابتداي اين جلسه"عليرضا پزشكپور"رييس هيات وزنه‌برداري گلستان گزارشي از عملكرد سال گذشته را به همراه تراز مالي هيات بيان كرد و برنامه‌هاي امسال را در قالب تقويم پيشنهادي به مجمع ارايه نمود كه مورد تصويب اعضا قرار گرفت.

مدير كل تربيت بدني گلستان نيز در اين مجمع گفت: با توجه به سال نوآوري و شكوفايي ما نيز بايد بيانات مقام معظم رهبري را سرلوحه كارهاي خود قرار دهيم و در اين رشته خلاقيت و نوآوري به وجود آوريم.

"قربانعلي پاشا" افزود: با ايجاد خلاقيت و نوآوري مي‌توانيم وزنه‌برداري را در تمام شهرهاي استان گلستان مطرح كنيم و با برنامه‌ريزي اصولي و منسجم مي‌توانيم در كشور مطرح باشيم.

وي تصريح كرد: برگزاري كلاس‌هاي آموزش مربيگري و داوري و كلاس‌هاي سطح ارتقا، حضور سرمربي خارجي در استان و آشنايي با علم روز وزنه‌برداري مي- تواند گلستان را به جايگاه شايسته خود در كشور برساند.

در اين نشست با تصميم دبير فدراسيون وزنه‌برداري مصوب شد، تا بودجه هيات وزنه‌برداري گلستان از سوي فدراسيون جزو سه استان برتر در نظر گرفته شود، پنج دستگاه هالتر به همراه وزنه براي شهرهاي مينودشت، آزادشهر،بندرگز، گنبدكاووس و آق قلا نيز از سوي فدراسيون به هيات استان داده شود.

برگزاري كلاس‌هاي داوري و مربيگري رايگان با اعزام مربي از سوي فدراسيون و اهداي ‪ ۵‬جفت لاستيك وزنه برداري، از ديگر تصميمات اتخاذ شده در اين مجمع بود.

اداره كل تربيت بدني استان نيز تهيه پنج تخته‌وزنه برداري و پرداخت ‪۲‬ برابر مبلغي كه ازسوي فدراسيون پرداخت مي‌شود را براي هياتهاي شهرستان‌ها و استان تقبل كرد. ك/‪۳‬
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن