تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در راستاي مبارزه با ايدز؛آستان قدس رضوي با وزارت بهداشت طرح مطالعاتي مشترك اجرا مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در راستاي مبارزه با ايدز؛آستان قدس رضوي با وزارت بهداشت طرح مطالعاتي مشترك اجرا مي كند
مشهد - خبرگزاري مهر: عضو هئيت مديره شوراي عالي فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: بنياد پژوهشهاي اسلامي آستان قدس رضوي با همكاري وزارت بهداشت در جهت پيشگيري از شيوع ايدز در جامعه و تبيين نقش مبلغان در اين زمينه، طرح مطالعاتي مشترك اجرا مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، حجت الاسلام دكتر محمد عبد خدايي، ظهر امروز در همايش نقش مبلغان مذهبي در پيشگيري از رفتارهاي پر خطر، ايدز و حمايت از مبتلايان در بنياد پژوهش هاي اسلامي آستان قدس رضوي افزود: آستان قدس رضوي تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات علمي و پژوهشي به كار مي گيرد.

وي ادامه داد: بنياد پژوهشهاي اسلامي آستان قدس رضوي مبلغان تربيت شده زبده و با تجربه اي دارد كه مي توانند در جهت ريشه يابي آسيبهاي اجتماعي و آموزش راههاي مقابله با آن به اقشار مختلف جامعه اقدامات موثري انجام دهد.

سفير سابق ايران در واتيكان خاطرنشان كرد: متاسفانه ويروس HIV سوغاتي غرب براي كليه جوامع و از جمله كشور ما بود.

وي با بيان اينكه دين در غرب جايگاه تعريف شده اي ندارد و رهبران مذهبي آنان نتوانسته اند آنگونه كه شايسته ظرفيت باورها و اعتقادات مردم بوده است آنان را هدايت كنند عنوان كرد: در كشور ما و ديگر كشورهاي اسلامي علاقه مندي مردم به دينشان نشان از پايبندي فطرت انساني به اصالت صفات الهي در زمين دارد.

عبدخدايي با بيان اينكه در حال حاضر براي جلوگيري از شيوع اين بيماري بايد كار فرهنگي جدي صورت گيرد گفت: خوشبختانه كشور ما از سلامت اجتماعي بسيار بالايي برخوردار است اما اين مورد نبايد ما را از تهديدات غرب غافل كند.

عضو هيئت مديره بنياد پژوهشهاي اسلامي آستان قدس رضوي عنوان كرد: تاثير نقش روحانيت در دنياي اسلام و به ويژه در كشور ما به دليل پيروي از ولي فقيه در جهت آگاهي دادن به مردم از مسائل و تهديدات پيش روي آنان در دنيا كم نظير است.

وي تاكيد كرد: امروز بروز و ظهور فساد با هجمه هاي فرهنگي غرب ابعاد گوناگوني پيدا كرده كه به جذابيت آن افزوده مي شود و اين وظيفه دولتمردان و روحانيون است كه مردم و جوانان را از آسيبهاي آن مصون بدارند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن