تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798001263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيموريان: براي تيم ملي برنامه‌اي ندارم!


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: تيموريان: براي تيم ملي برنامه‌اي ندارم!
با تصميمات جديدي كه بازيكنان در مورد بازي يا عدم بازي در تيم ملي مي گيرند و به راحتي اعلام مي‌كنند كه در اردوهاي ملي حضور نخواهند داشت، بيشتر به تفاوت ديدگاه بازيكنان كنوني و گذشته در مورد تيم ملي پي مي بريم.
آفتاب-سرويس ورزش: بعد از ماجراهاي وحيد هاشميان و حضور نيافتن اين بازيكن در مقدماتي جام جهاني، حالا آندرانيك تيموريان ملي پوش ايراني باشگاه «بولتون واندررز» هم اعلام كرده هيچ برنامه اي براي حضور در اردوهاي ملي ندارد و در انگلستان خواهد ماند تا كارهاي شخصي اش را پيگيري كند.

اگر چه بازيكنان در مورد زندگي ورزشي خود مختار هستند ولي اين نحوه برخورد با مقوله ملي آنهم از سوي بازيكناني كه آنچنان افتخاري با پيراهن ملي كسب نكرده‌اند دور از تصور است.

با تصميمات جديدي كه بازيكنان در مورد بازي يا عدم بازي در تيم ملي مي گيرند و به راحتي اعلام مي‌كنند كه در اردوهاي ملي حضور نخواهند داشت، بيشتر به تفاوت ديدگاه بازيكنان كنوني و گذشته در مورد تيم ملي پي مي بريم.

شايد تيموريان بايد كمي به ديدگاه ديويد بكام انگليسي در مورد تيم ملي انگستان نگاه كند كه در ٱستانه سي و چهار سالگي چگونه با تلاشي مضاعف، كاپلو را وادار كرد تا نامش را بار ديگر در فهرست تيم ملي كشورش قرار دهد.

حال تيموريان از زير بار اردوي تيم ملي شانه خالي مي‌كند و رسيدگي به كارهاي شخصي‌اش در بولتون را به تيم ملي ايران ترجيح مي‌دهد.

باور اين مساله دشوار است كه اين بازيكن در مورد تيم ملي كشورش اينگونه فكر مي كند. حالا بايد منتظر تصميم دايي در اين باره باشيم.

تيموريان در گفتگو با ايرنا در انگلستان گفت: «برنامه اي براي شركت در اردوي بعدي تيم ملي فوتبال ايران در اردبيل ندارم و قصد دارم تا مدتي براي حل مشكلات شخصي ام در انگليس باقي بمانم».

مدافع و هافبك دفاعي باشگاه بولتون در ادامه با اشاره به وجود مذاكراتي كه بين باشگاه‌هاي مختلف اروپايي با او و نماينده‌اش در جريان است اضافه كرد: «هنوز هيچ چيز درباره تيم آينده ام مشخص نيست».

تيموريان خبر اخير برخي رسانه‌هاي انگليسي درباره مذاكره باشگاه ساندرلند با خود را تكذيب كرد و افزود: «من چنين مذاكراتي نداشته ام ولي ممكن است نماينده من با آنها گفت و گو كرده باشد».

اين درحالي است كه،تعدادي از رسانه‌هاي خبري محلي در شمال انگليس روز دوشنبه از علاقه روي كين سرمربي ساندرلند و پيشنهاد دو ميليون پوندي اين تيم به اين ملي پوش ايراني خبر داده بودند.

وي همچنين درباره باشگاه بعدي خود اظهار داشت: «قطعا مي‌خواهم فصل آينده در يك تيم اروپايي بازي كنم ولي تصميم نهايي ام را پس از پايان همه ليگ‌هاي اصلي اروپايي خواهم گرفت».

ملي پوش ايراني بولتون تصريح كرد: «علاوه بر ليگ برتر انگليس ، از چند تيم در ديگر ليگ‌هاي عمده اروپايي نيز پيشنهاد دارم ولي براي پذيرش هيچ يك از اين پيشنهادها عجله‌اي ندارم».

تيموريان افزود: «احتمال كمي دارد كه در بولتون بمانم ولي هنوز همه چيز با اين تيم تمام نشده و باشگاه رسما نظر و پيشنهاد خود را براي فصل بعد به من ابلاغ نكرده است» .

اين ملي پوش ايراني كه در ابتداي فصل گذشته ليگ برتر در بولتون خوش درخشيده بود، علت نيمكت نشيني طولاني خود به خصوص در نيم فصل دوم اين ليگ را تعويض سام آلاردايس سرمربي موفق بولتون و عدم تطابق سليقه‌هاي مربيان بعدي با بازي وي عنوان كرد.

وي ضمن اداي احترام به نظر مربيان تيمش در عدم استفاده از او تاكيد كرد: «من در تمرين‌ها با قدرت كامل شركت كردم و در هر بازي نيز كه حضور داشتم در حد توقعات تيم ظاهر شده و معتقدم از ديگران چيزي كم نداشتم ».

ملي پوش ايراني بولتون تاكيد كرد: «قصد دارم تا فصل آينده در هر تيمي كه عضويت مي‌يابم حق خود را از فوتبال اروپا بگيرم و يك بار ديگر توانايي هاي خود را به هواداران ثابت كنم».

وي همچنين احتمال بازگشت خود به ليگ برتر فوتبال ايران و حضور در يك باشگاه ايراني را در حال حاضر منتفي دانست و افزود:«فعلا براي چنين اقدامي زود است».
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن