تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تسليت بن همام به خانواده‌هاي كشته‌شدگان زلزله چين


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تسليت بن همام به خانواده‌هاي كشته‌شدگان زلزله چين
محمد بن همام رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا با تاسف از درگذشت هزاران شهروند چيني در زلزله دلخراش اين كشور تاثر خود را به با خانواده قربانيان و آسيب ديدگان اعلام كرد.

بن همام در نامه‌اي به هونگلينگ شهردار چنگدو مركز استان سيچوان نوشت :
از اخباري كه درباره قربانيان و آسيب ديدگان منتشر مي‌شود عميقا متاثر شده ام . اميدوارم كه تسليت من را پس از اين فاجعه بزرگ بپذيريد.

رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا روز ‪ ۱۲‬مي‌همراه با ‪ ۲۳‬عضو هيئت ويژن آسيا هنگام زمين لرزه در چنگدو بودند كه بلافاصله به استاديوم فوتبال اين شهر نقل مكان كردند.

بن همام در نامه خود آورده است : ما با تلاش‌هايي كه شما داشتيد به سلامت به خانه بازگشتيم . مي‌خواهم از طرف همه كاركنان و ميهماناني كه همراه ما بودند مي‌خواهم از شما تشكر كنم و از زحماتي كه در آن شرايط سخت كشيديد سپاسگزاري كرده باشم .

دراين سفر به غير از محمد بن همام ، جك وارنر رئيس كونكاكف ، سيد خاليد حمد البوسيدي رئيس فدراسيون عمان ، رئيس فدراسيون فوتبال فيليپين خوزه ماري مارتينز، رئيس فدراسيون ويتنام نگوين ترونگ هي ، رئيس فدراسيون فوتبال قرقيزستان امانگلدي موراليف ، نايب رئيس فدراسيون فوتبال ازبكستان بختيار رحيموف و مدير فني فيفا جان ميشل بنزت نيز حضور داشتند.

در تمام طول سفر هيئت كنفدراسيون در چين ، ژي يالونگ دبير كل فدراسيون فوتبال چين و گو جيانگ مينگ دبير كل فدراسيون فوتبال چنگدو نيز حضور داشتند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن