تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813154457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند باند كلاهبردار و سارقين حرفه اي در دزفول متلاشي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: چند باند كلاهبردار و سارقين حرفه اي در دزفول متلاشي شد
اهواز - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي دزفول گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون چند باند از سارقين و كلاهبرداران حرفه اي در اين شهر متلاشي شده و 30 نفر در اين رابطه دستگيري و به مقامات قضايي معرفي شدند.

سرهنگ ايرج نادبي زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در دزفول اظهار داشت: باندهاي سارقين به صورت گروه هاي جداگانه به سرقت از منازل، خودرو و موتورسيكلت اقدام كرده و افراد كلاهبردار نيز چك بلامحل صادر كرده يا سكه هاي تقلبي به مردم مي فروختند.

وي به كشف 12مورد سرقت از منازل در اين شهر اشاره كرد و افزود: 10 دستگاه انواع خودرو و هفت دستگاه موتور سيكلت از سارقين كشف شد.

وي خاطرنشان كرد: امكانات مالي و ثروت مردم دزفول باعث فعاليت سارقين شهرهاي همجوار در اين شهر شده كه حساسيت بيشتر مردم و همكاري بيشتر آنها با نيروي انتظامي مي تواند در كاهش آمار سرقت ها موثر باشد.

سرهنگ نادبي زاده يادآور شد: سه گروه كلاهبردار نيز كه با فروش سكه هاي تقلبي از مردم كلاهبرداري مي كردند دستگير و دو هزار و 700 سكه تقلبي از آنها كشف و توقيف شد.

وي افزود: افراد دستگير شده از عشاير كوچ نشين هستند كه تحت عنوان فروش سكه هاي گنج با طعمه هاي خود در نقاط مختلف كشور تماس گرفته و با كشاندن آنها به محل هاي كم تردد از آنها كلاه برداري مي كنند.

وي ادامه داد: افراد مال باخته گاه از افراد تحصيل كرده ساكن در استانهايي هستند كه با اشياي عتيقه در ارتباط بوده و در سوداي دستيابي به گنج مبالغ سنگين تا 800 ميليون ريال متضرر شده اند.

فرمانده انتظامي دزفول افزود: به طور متوسط 72 ساعت يكبار يك كلاهبرداري سكه هاي تقلبي در اين شهرستان اتفاق مي افتد كه بايد با حساسيت بيشتري از وقوع آن جلوگيري كرد.

وي بيان داشت در همين مدت 270 ليتر انواع مشروبات الكلي، 34 قبضه سلاح غير مجاز و 12/5 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف و تعداد 118 نفر در اين رابطه دستگير و به مقامات قضايي معرفي شدند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن