تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813608279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور:گلستاني‌ها ثابت قدم تر ازگذشته به سوي پيشرفت درحركت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهور:گلستاني‌ها ثابت قدم تر ازگذشته به سوي پيشرفت درحركت هستند
سياسي. نظام سياسي = حكومت. نظام جمهوري. هيات دولت. گلستان
رييس جمهوري در جلسه استاني هيات دولت درگلستان گفت: مردم استان گلستان امروز ثابت قدم تر از گذشته به سوي پيشرفت و تعالي در حركت هستند.

دكتر محمود احمدنژاد عصر پنجشنبه در آغاز جلسه هيات دولت با اشاره به جايگاه والاي تاريخي، فرهنگي و استعدادهاي مادي و معنوي استان گلستان، مشاركت هميشگي اين استان در صحنه‌هاي حضور و بخصوص ايفاي نقش آنان در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را ستود و اظهارداشت: اين ديار عالم پرور همواره نافع به حال مردم، كشور، انقلاب و ارزش‌هاي انقلاب بوده است.

وي افزود: استان گلستان نزديك به ‪۴۰۰۰‬شهيد و هزاران جانباز و آزاده تقديم كشور كرده و امروز نيز ثابت قدم تر از گذشته به سوي پيشرفت و تعالي پيش مي‌رود.

رييس جمهور ياد آورشد: طي سي سال اخير همواره شاهد بوده‌ايم كه مردم استان گلستان در مواقع حساس و هرزمان كه نياز به اعلام حضور، نظر يا ايستادگي در برابر دشمنان بوده، به خوبي عمل كرده و به ايفاي نقش تاريخي خود پرداخته است.

دكتر احمدي نژاد، همچنين ديار گلستان را سرزمين علماي بزرگ و انسان‌هاي پاك دانست و گفت: خداي را سپاسگزارم كه به سرزميني آمده‌ايم كه حقيقتا گلستان است.

رييس جمهوري در ادامه از مردم استان گلستان به خاطر همه بزرگواري ها، خوبي‌ها و ايستادگي هايشان تشكر و اظهار داشت: از اينكه مردم استان و اقشار مختلف آن از جمله جوانان با لطف و كرامت از خادمان خود استقبال كردند و با جوش و خروش خود، عظمت ملت ايران را در برابر دشمنان به رخ كشيدند و فرزندان و خادمان خود را مورد تشويق قرار دادند، قدرداني مي‌كنم دكتر احمدي نژاد در پايان افزود: همه اين بزرگواري‌ها مسووليت دولت را در خدمتگزاري بيشتر به مردم سنگين تر مي‌كند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن