واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: تکرار داینامیک صدا... ma 30h 29 بهمن 1389, 17:44سلام و دروووووووووووووووووود... دوستان یه سوال داشتم اول از همه می خواستم ببینم با فلش به صورت مستقل شدنی هست و اگر آره کمی راهنمایی می خواستم... من یه فایل فلش مستر دارم(مالتی مدیا-تحت سیستم عامل) که نزدیک 30-40 صفحه swf زیر مجموعه رو در جایگاه های خودشون فراخوانی می کن ، که هر کدوم از این صفحه ها شامل یه متن و یه موسیقی مربوطه است حالا من نیاز دارم که صدای روی هر کدوم از این صفحات این قابلیت رو داشته باش که کاربر بتون از طریق یک "تکست باکس" به صورت داینامیک اولش تعیین کن که فایل صوتی مربوطه چند بار تکرار بشود، یعنی مثلاً بنویس -10- و موسیقی تا 10 بار به صورت خودکار لوپ بش و بعدش دیگه تکرار نشود. سپاس :rose:؟ BehrouzPc 29 بهمن 1389, 19:13مورد اول را متوجه نشدم! در مورد لوپ هم به صورت استاتیک با تنظیمات بخش صداها در فلش این امکان هست هم با yourSound.play(startTime:Number , loops:int); دومین آرگمان رودی در متد play مقدار عدد تعداد لوپ شدن صدا می باشد موفق و پیروز باشی ma 30h 29 بهمن 1389, 19:29مورد اول را متوجه نشدم! در مورد لوپ هم به صورت استاتیک با تنظیمات بخش صداها در فلش این امکان هست هم با yourSound.play(startTime:Number , loops:int);دومین آرگمان رودی در متد play مقدار عدد تعداد لوپ شدن صدا می باشد موفق و پیروز باشی سپاس؛ مورد اول و دومی نیست فقط مساله این که امکانی باش کاملاً "داینامیک" موزیک داخلی یک swf توسط کاربر کنترل بشود یعنی تعداد رو وارد کن و پس از تایید به اندازه عدد وارد شده اون آهنگ تکرار بشود. پ.ن: این که اون مساله لود swf رو مطرح کردم به خاطر این بود که پیشنهاد بگیرم که آیا می شه کنترل صفحات لود شده رو توسط swf مستر کنترل کرد یا بهتر هر کدوم داخل خودش کنترل(امکان تکرار) رو داشت باش، ma 30h 30 بهمن 1389, 18:11دوستان کسی نظری نداره؟ من بدجووور گیرم سر این کار با این که فکر نمی کردم چیز پیچیده ایی باش ولی اگر کسی هست که ولوو با دریافت یه هزینه ایی می تون تحت یه سمپل این مورد رو بزن لطفاً پیغام خصوصی بده. سپــــــــــــاس؛ mohammadbasri 30 بهمن 1389, 20:38والا من چون تا حالا یه همچین کاری رو انجام ندادم نمیدونم درست میگم یا نه!!؟ شما باید یک text box درست کنی و عدد ورودی اون رو به یک متغیر بفرستی بعد هنگام لوپ شدن بیاد تعداد لوپ رو از متغیر بگیره اگر اشتباه گفتم دوستان اصلاح کنند تا ما هم روشن بشیم :-? ma 30h 30 بهمن 1389, 21:27والا من چون تا حالا یه همچین کاری رو انجام ندادم نمیدونم درست میگم یا نه!!؟ شما باید یک text box درست کنی و عدد ورودی اون رو به یک متغیر بفرستی بعد هنگام لوپ شدن بیاد تعداد لوپ رو از متغیر بگیره اگر اشتباه گفتم دوستان اصلاح کنند تا ما هم روشن بشیم :-? منم دقیقاً فکر کنم یه همچین چیزی باید باش! ولی سوال: چجوری؟!:neutral: mohammadbasri 30 بهمن 1389, 23:28دوباره سلام یک کدی هست که به صدای داینامیک میگه هر وقت تموم شد (complete)یک کاری رو انجام بده var mySound = new Sound(); mySound.loadSound("01.mp3",true); mySound.onSoundComplete = function() { gotoAndStop(2); } حالا شما باید تعیین کنی که با هر بار تموم شدن موسیقی یک عدد به متغیر اضافه بشه و در لوپ شما باید تعداد لوپ رو از متغیر بگیری در این صورت هر وقت که عدد مورد نظر به مقدار تعیین شده رسید موسیقی متوقف بشه به نظرم باید از حلقه for و if همزمان استفاده بکنید شاید....شد mohammadbasri 01 اسفند 1389, 00:05سلام var mySound = new Sound(); mySound.loadSound("01.mp3",true); var myNum:Number=new Number; mySound.onSoundComplete = function() { myNum+=1; if(myNum==5){ mySound.stop(); }else{ mySound.start(); } trace(myNum); } تست کنین چون ما اینجا به if گفبیم که هر موقه متغیر مساوی 5 شد کارش رو تموم کنه حالا باید یه طوری text box رو به اون قسمت if بچسبونیم یعنی بجای اینکه دستی عدد رو بنویسیم از متغیر textbox استفاده کنه :green: mohammadbasri 01 اسفند 1389, 02:14بالاخره درست شد این هم کد و نمونه // یک متغیر درست می کنیم که صدا رو لود کنه var mySound = new Sound(); mySound.loadSound("01.mp3",false); // یک متغیر درست میکنیم که با هر بار اتکام موسیقی یک عدد بهش اضافه بشه var myNum:Number=new Number; mySound.onSoundComplete = function() { //در اینجا 1 عدد به متغیر بالا اضافه میشه myNum+=1; trace(myNum); //یک متغیر درست می کنیم که ورودیشو از تکست باکس میگیره var mytext:Number= new Number; //عدد نوشته شده در تکست باکس رو به متغیر ارسال میکنیم mytext=textbox.text; //این شرط میگه ببین اگه مقدار متغیر شمارشگر با متغیر ورودی یکی شد موسیقی را قطع کنه if(myNum==textbox){ mySound.stop(); myNum=0; }else{ //در غیر اینصورت موسیقی رو اجرا کنه mySound.start(); } } ++Hadi++ 01 اسفند 1389, 08:39با event : Event.SOUND_COMPLETE تو اکشن 3 هم می تونین حالت loop بوجود بیاری و تو فانکشن complete ، یه شمارنده بزاری و هم اینکه با اون روشی که بهروز گفت ، می تونین تعداد loop ها رو همون اول بدین . بای... سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 475]