واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: *****DR chost ****** micro rendering *farshid* 14 بهمن 1389, 23:06سلام به همه خیلی وقت بود که میخواستم یه کار غیر معماری انجام بدم آخرشم شد این عروسکه یه عروسک چوبیه که تازه فارغ اتحصیل شده :) مدلسازی با مکس انجام شده برای احجام از اصول اولیه مدلسازی استفاده کردم ( سعی کردم از گوشه های 90 درجه اجتناب کنم ) برای شبیه سازی پارچه و لباس هم از ابزار خود مکس (cloth simulation) استفاده کردم جنس پارچه ی کاموایی هم با vray fur شبیهسازی شده کف با مودیفایر vraydisplacement ایجاد شده دوربین vray physical هم برای شبیه سازی dof استفاده کردم در نهایت هم کمی پست پروداکشن با photoimpact انجام دادم امیدوارم از نتیجش خوشتون اومده باشده منتظر نقداتون هستم :rose: CGD 14 بهمن 1389, 23:16سلام . در مورد خود کاراکتر نمیتونم نظری بدم اما ایده خیلی جالبی شده و نور پردازی و حالت کلی صحنه خیلی جذاب شده . از کلاهش هم خیلی خوشم اومد طبیعی شده . اما یه مشکلی که یکم جلب توجه میکنه اون چوب پشت سرشه که من نگاه میکنم احساس میکنم یکم کشیده شده تکستچرش ! شاید اگه یکم فشرده تر بشه جذاب تر بشه ! یا حداقل یکم تیره تر بشه ... GsGraphic 14 بهمن 1389, 23:20اول آواتارمو ببين يه كم حالت خوب بشه . . . . . . . . . ديدي؟ حالا ميتوني اين عروسكو بزاري واسه آواتارت به جاي اين .......:wink: چون خيلي با نمكه Mj 14 بهمن 1389, 23:45من عاشقه این کاراکترت شدم چقدر زیبا و در عین سادگی بی نهایت جینگول و با نمک و خواستنی شده خیلی بامزه و خوشمل شده دوستش دارم زیاد فکر کنم لذت خلق کاراکتر های اینجوری خیلی زیاد باشه... خسته نباشی دوسته من :rose: .:taymaz:. 15 بهمن 1389, 02:54اولا ممنون به خاطر توضیحات دقیق در مورد کارت:rose: فقط یه چنتا سوال چرا چشم ها کاملا کرد نیست؟ با paint رنگ کردی قسمت های سیاه رو؟ اطراف چشم حالت شکسته شکسته شده دلیلش چیه؟! ؟؟ محیط اطراف و متریال چوب خیلی خوب شده کلاه رو یکم قسمت بالاشو بزرگ تر میکردی و یه بند مانند مثل لباس واقعی فارغ التحصیلی میزاشتی جالب میشد چون دهن نداره احساس میکنم ناقصه ولی اینم یه جورشه بدون دهن:wink::lol: معماره؟!:lol::cool: *farshid* 15 بهمن 1389, 09:55سلام . در مورد خود کاراکتر نمیتونم نظری بدم اما ایده خیلی جالبی شده و نور پردازی و حالت کلی صحنه خیلی جذاب شده . از کلاهش هم خیلی خوشم اومد طبیعی شده . اما یه مشکلی که یکم جلب توجه میکنه اون چوب پشت سرشه که من نگاه میکنم احساس میکنم یکم کشیده شده تکستچرش ! شاید اگه یکم فشرده تر بشه جذاب تر بشه ! یا حداقل یکم تیره تر بشه ... مرسی از نقدت دوست عزیز چوب پشت سرش رو تا حدودی باهات همنظرم یکم اینجوری به نظر میاد ولی خود تکسچرش اصلا کشیده نبود من هم کاری نکردم که بخواد کشیده بشه :) نمیدونم چرا اینجوری به نظر میاد بازم ممنون از نقدت خیلی لطف کردی *farshid* 15 بهمن 1389, 09:57اول آواتارمو ببين يه كم حالت خوب بشه . . . . . . . . . ديدي؟ حالا ميتوني اين عروسكو بزاري واسه آواتارت به جاي اين .......:wink: چون خيلي با نمكه مرسی بابت نظرت فکر نمیکردم دیگه رو کارم نظر بدی با این کارت نشون دادی که خیلی خوبی :rose::wink: آواتارت رو به شوخی گفتم عزیز دل این کارکتر هم کلهم مال شما for u with love buddy *farshid* 15 بهمن 1389, 10:00من عاشقه این کاراکترت شدم چقدر زیبا و در عین سادگی بی نهایت جینگول و با نمک و خواستنی شده خیلی بامزه و خوشمل شده دوستش دارم زیاد فکر کنم لذت خلق کاراکتر های اینجوری خیلی زیاد باشه... خسته نباشی دوسته من :rose: کاراکترش مونثه پس پیوندتان مبارک :) مرسی از نظرت لطف داری *farshid* 15 بهمن 1389, 10:06اولا ممنون به خاطر توضیحات دقیق در مورد کارت:rose: فقط یه چنتا سوال چرا چشم ها کاملا کرد نیست؟ با paint رنگ کردی قسمت های سیاه رو؟ اطراف چشم حالت شکسته شکسته شده دلیلش چیه؟! ؟؟ محیط اطراف و متریال چوب خیلی خوب شده کلاه رو یکم قسمت بالاشو بزرگ تر میکردی و یه بند مانند مثل لباس واقعی فارغ التحصیلی میزاشتی جالب میشد چون دهن نداره احساس میکنم ناقصه ولی اینم یه جورشه بدون دهن:wink::lol: معماره؟!:lol::cool: چشم ها کاملا گرد نیست چون میخواستم یه حالت خام داشته باشه ... انگار یه بچه رنگ سیاه رو برداشته با انگشتش کشیده رو چشم کاراکتر در مورد گوشه ها هم ... اولش صاف بود بعدن خواستم یکم ارگانیکتر شه با پینت دیفورم یکم حالت شکسته و غیر هندسی بهش دادم دهنشم بخشی از کاراکترشه :green: اونقدر درس خونده لال شده بعدشم مرده... روح دهن نداره که روح هایی که من تا حالا دیدم دهن نداشتن :) موقع طراحی میخواستم حس میکروبیولوژیست بودن رو منتقل کنه مثل اینکه موفق نبودم در این مهم! تایماز جان ممنون از نقدت مسایل رو خیلی دقیق و ریز میبینی فارغ از توضیحات و توجیحاتم همه ی نقداتو قبول دارم :rose: Farrokh 15 بهمن 1389, 10:34چشم ها کاملا گرد نیست چون میخواستم یه حالت خام داشته باشه ... انگار یه بچه رنگ سیاه رو برداشته با انگشتش کشیده رو چشم کاراکتر این تیکه همچین ایده ی بکری نیست همچین خوب هم اجرا نشده کلا باهاش مخالفم چهره ی یک کاراکتر عروسکی وقتی خراب باشه (هر چند که یه بچه خرابش کرده باشه ) حس خوبی نداره اطراف چشم رو هم دوست نداشتم و اینی هم که همه ی جسمت با احجام استاندارد درست شده یه ایراده یه جورایی حس اینو به آدم می ده که یا طرف مدلسازی بلد نبوده یا حوصلش نشده مثلا می تونستی با همین فرم های ساده اتصالات پیچ و مهره و حلقه و این جور چیزا بذاری که انگار نجار اینو ساخته تکسچرینگش عالیه نور پردازیش عالیه پست پروداکشن هم به اندازهو هوشمندانه هست کادر بندیت فاجعه هست ! یعنی این کار رو واقعا خراب کرده متریال پشمی پشمی هم خیلی با حاله به نظرم به off screen توی کار هات باید بیشتر توجه کنی الان اطلاعاتی که از صحنه ی اطراف می گیریم خوبه اما کافی نیست در کل کارتو بسیار بسیار دوست داشتم ولی نمی گذارمش تاپ گالری چون می تونی ایراداشو برطرف کنی و بهترش کنی :rose: بعد ضمنا چرا سبک کار رو کاراکتر قرار ندادی ؟ *farshid* 15 بهمن 1389, 10:52این تیکه همچین ایده ی بکری نیست همچین خوب هم اجرا نشده کلا باهاش مخالفم چهره ی یک کاراکتر عروسکی وقتی خراب باشه (هر چند که یه بچه خرابش کرده باشه ) حس خوبی نداره اطراف چشم رو هم دوست نداشتم و اینی هم که همه ی جسمت با احجام استاندارد درست شده یه ایراده یه جورایی حس اینو به آدم می ده که یا طرف مدلسازی بلد نبوده یا حوصلش نشده مثلا می تونستی با همین فرم های ساده اتصالات پیچ و مهره و حلقه و این جور چیزا بذاری که انگار نجار اینو ساخته تکسچرینگش عالیه نور پردازیش عالیه پست پروداکشن هم به اندازهو هوشمندانه هست کادر بندیت فاجعه هست ! یعنی این کار رو واقعا خراب کرده متریال پشمی پشمی هم خیلی با حاله به نظرم به off screen توی کار هات باید بیشتر توجه کنی الان اطلاعاتی که از صحنه ی اطراف می گیریم خوبه اما کافی نیست در کل کارتو بسیار بسیار دوست داشتم ولی نمی گذارمش تاپ گالری چون می تونی ایراداشو برطرف کنی و بهترش کنی :rose: بعد ضمنا چرا سبک کار رو کاراکتر قرار ندادی ؟ چقدر تایپیدی کاکو :rose: مرسی از نقدت در مورد چشم منظورم این نبود که بعدا یکی اومده چشماشو اینجوری کرده... در مرحله ساخت قبول دارم اونجاشو نباید رنگش محو میشد باید تا یه جایی میومد و تموم میشد یه نمه هم برجسته تر میشد بیس کار استاندارد بوده ولی طرح مد نظرمم این بوده... چیکارش کنم دیگه... مدلینگ پولی بلدم یه لامبورگینی هم گذاشته بودم تو گالری ولی بیشتر رندرینگ و نورش برام مهم بود تا مدلینگ پرکار در مورد پیچ و مهره هم حق داری بهتر بود میذاشتم ولی کجاش؟ همه اتصالات پشت لباسش گم شده مرسی مرسی مرسی کادرش دیگه فاجعه نیست :) شاید بد باشه ولی فاجعه نههههههه :wink: در مورد تاپ گالری هم ... من تا حالا کاریو برای رفتن به تاپ نذاشتم هر باری هم که بردی تاپ گالری متحیر و متعجب شدم و البته خوشحال :wink: ممنون از نقدت بازم روش کار میکنم ایراد دیگه ای به نظرت رسید بگو فررررررخ حتمناااااااااااااااا :rose::rose::rose: *farshid* 15 بهمن 1389, 18:41ممنون از تایماز و فرخ دارم رو مشکلاتش کار میکنم سعی کردم مواردی که گفتید رو اصلاح کنم فرخ جان در مورد کادر یکم بیشتر توضیح بدی ممنون میشم راستیتش نفهمیدم چه گفتی مندس یعنی چجوری باشه ؟ سوژه موقعیتش مناسب نیست؟ اطلاعات کمی رو منتقل میکنه؟ زودتر بگو که میخوام یه رندر با چشمای بهتر و تکسچرهای اصلاح شده و بینی و دهن و ... بگیرم vpic 15 بهمن 1389, 19:14دستت درد نکنه.می تونی انتهای پاها و دستها رو با یه باند فلزی مثل هموناییکه واسه جلوگیری از متلاشی شدن انتهای چوبا میخکوبی می کنن ببندی.اطراف چش انگار لو پلی شده. ای ول به متریال میشه یه عکی از تنظیمات وی ری فر رو بزاری.از یه چیزی خیلی خوشم اومد اگه راهنمایی کنی ممنون میشم. اون شنلو چطوری اینطوری از تو اون سوراخه رد کردی؟خیلی باحاله *farshid* 15 بهمن 1389, 19:28دستت درد نکنه.می تونی انتهای پاها و دستها رو با یه باند فلزی مثل هموناییکه واسه جلوگیری از متلاشی شدن انتهای چوبا میخکوبی می کنن ببندی.اطراف چش انگار لو پلی شده. ای ول به متریال میشه یه عکی از تنظیمات وی ری فر رو بزاری.از یه چیزی خیلی خوشم اومد اگه راهنمایی کنی ممنون میشم. اون شنلو چطوری اینطوری از تو اون سوراخه رد کردی؟خیلی باحاله سلام vpic عزیز همه موارد رو اصلاح میکنم و فردا رندر اصلاح شده رو میذارم تو گالری حق داری اونجاش لوپلی شده کودوم سوراخ؟ :) گردنشو میگی؟ کلشو برداشتم بعد یه پارچه انداختم رو بدن و دستاش یکم رو مدلش کار کردم بعد کلشو گذاشتم سر جاش :wink: تنظیمات vray fur هم برای هر صحنه فرق میکنه تو این صحنه 5 تا fur دارم که تنظیماتشون متفاوته خودت باید تست کنی ببینی کدوم اعداد و تنظیمات به کارت میاد:rose: ممنون از نقدت فردا بیا رندر اصلاح شده رو ببین حتما منتظرتم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 352]