تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو گوشی جدید شارپ در مجموعه گوشی‌های SoftBank


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: دو گوشی جدید شارپ در مجموعه گوشی‌های SoftBank30/02/1388گروه خبری GSM : اپراتور ژاپنی SoftBank در فهرست مجموعه گوشی‌هایی که قرار است تابستان 2009 به بازار عرضه کند، دو گوشی از کمپانی شارپ دارد. این دو گوشی Mirumo 934SH و Solar Hybrid 936SH نام داشته و برخی از قابلیت‌های هر یک به شرح ذیل است: Mirumo 934SH :                                                    

·         صفحه نمایش خارجی 3 اینچی که ساعت، تاریخ، شرایط آب و هوایی، اخبار و سایر اطلاعاتی که به صورت به روز تغییر می‌کنند، را نمایش می‌دهد. به نظر می رسد در این صفحه از فناوری E-Ink بهره گرفته شده است، و  کمپانی شارپ این صفحه نمایش را memory LCD نامیده است. ·         دوربین 8 مگاپیکسلی ·         بدنه ضد آب ·         سنسور ماورا بنفش Solar Hybrid 936SH  :                                                     

·         دارای ساختاری برای شارژ خورشیدی در قسمت بالایی پانل جلویی که با 10دقیقه شارژ، امکان 1 دقیقه مکالمه مداوم و 2 ساعت زمان استندبای را برای کاربران فراهم می کند ·         استاندارد ضد آب IPX7 ·         دوربین 8 مگاپیکسلی ·         صفحه نمایش VGA 934SH ماه ژوئن و 936SH آگوست روانه بازار خواهند شد.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن