تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815478673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوشی جدید سامسونگ بی سرو صدا عرضه شد


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: گوشی جدید سامسونگ بی سرو صدا عرضه شد08/02/1388گروه خبری GSM : کمپانی Verizon  خیلی بی سرو صدا گوشی جدیدی از کمپانی سامسونگ را عرضه کرده است. این گوشی ارزان قیمت Samsung SCH-u350 Smooth نام داشته و در حال حاضر با قیمت 29.99 دلار به همراه قراردادی دو ساله، بازپرداخت پستی، و با قابلیت‌های ذیل در دسترس کاربران و بویژه علاقه‌مندان به گوشی‌های سامسونگ قرار دارد.                     

ویژگی‌های این محصول : پشتیبانی از CDMA( 800/1900 مگاهرتز)، قابلیت تبادل اطلاعات با استفاده از فناوری پرسرعت 1xRTT، دوربین VGA دارای قابلیت‌های عکسبرداری در شب، زمان سنج خودکار و زوم دیجیتال، بلوتوث، پشتیبانی از خدمات وریزون  شامل: Voicemail، و Mobile E-mail، سرویسVerizon Chaperone و VZ Navigator.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن