تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816357674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان فارس خبر داد:كاهش 29 درصدي قتل عمد در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دادستان فارس خبر داد:كاهش 29 درصدي قتل عمد در استان فارس
دادستان استان فارس از كاهش 29 درصد قتل عمد و 35 درصدي سرقت هاي مسلحانه در سال 86 در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، "بانشي" درهمايش دادستانهاي سراسر كشور به تشكيلات قضايي استان فارس اشاره كرد و گفت: استان فارس از نظر تشكيلات قضايي داراي 45 واحد قضايي است كه بزرگترين تشكيلات قضايي از حيث تعداد واحدهاي قضايي در كشور محسوب مي شود.

وي تصريح كرد: در سال 86 تعداد 156 هزار و 655 پرونده وارد دادسراهاي استان شده كه بيش از 158 هزار پرونده مختومه گرديده و در اول سال 87 موجودي كل دادسرا 4 هزار و 918 پرونده بوده است.

دادستان استان فارس به ارائه گزارشي از عملكرد دادسراي استان فارس اشاره كرد و گفت: فعال كردن ستاد جرايم خاص استان و شهرستانها و اجراي سياستهاي پيشگيرانه و مقابله اي مانند الزام بانكهاي دولتي و خصوصي و صنوف در معرض خطر به نصب و تجهيز وسايل ايمني و حفاظتي و دوربين هاي مداربسته تشكيل دادسراي ويژه جنايي در مركز استان جهت برخورد قاطع با جرائم مهم و همچنين تدبير لازم در جهت كم كردن فاصله بين وقوع جرم و صدور و اجراي احكام موجب گرديده در سال 86 شاخص هاي امنيتي به طور محسوسي در استان بهبود يابد .

وي تصريح كرد: در سال 86 در قتل عمد 29 درصد، سرقت مسلحانه 35 درصد ، آدم ربايي 43 درصد و تجاوز به عنف 35 درصد كاهش جرايم را داشته ايم.

بانشي افزود: در بحث شوراي پيشگيري از تخريب و تصرف اراضي منابع طبيعي در سال گذشته به طور متوسط هرماه يك بار اين جلسات تشكيل و مصوبات آن به گونه اي موثر بوده و از طرفي مصوبات پيشگيرانه در خصوص اجراي ماده 13 و اخذ سند براي عرصه هاي منابع طبيعي و نيز اجراي كمربند حفاظتي اطراف زمين هاي منابع طبيعي كه در نزديكي شهرها واقع گرديده و داراي ارزش افزوده بسيار زيادي بوده و نيز خلع بيش از شش هزار هكتار از منابع طبيعي و تحويل به دولت از اقدامات موثر شوراي پيشگيري محسوب مي شود.

وي همچنين نظارت و بازرسي از كليه كلانتري ها و بازداشتگاههاي استان ، تقويت و حضور موثر دادستان و نماينده وي در دادگاههاي جزايي و كيفري استان، حضور مستمر قضات در مدارس دخترانه و پسرانه و آشنايي آنان در قوانين و مقررات حقوقي و دادن هشدارهاي پيشگيرانه و همچنين حضور موثر و مستمر قضات در زندانهاي استان از جمله اقدامات دادسرا محسوب مي شود.

دادستان استان فارس به مشكلات دادسرا اشاره كرد و افزود: در حال حاضر 48 درصد از پست هاي قضايي و 66 درصد از پست هاي اداري دادسراهاي استان بلاتصدي است. همچنين با توجه به اينكه دادسراها پيشاني دستگاه قضايي هستند و كليه پرونده هاي كيفري ابتدا به دادسراها وارد مي شود بنابراين حجم پرونده ها و كثرت كار و شلوغي موجب گرديده همكاران قضايي بعد از گذشت چند سالي تمايل به ماندن در دادسرا را نداشته باشند. همچنين عليرغم اينكه در قانون دادستان مكلف شده بيماران رواني خطرناك را تا رفع جنون در محل مناسبي نگهداري كند اما مراكز درماني به لحاظ كمبود اعتبار از اين كار سر باز مي زند و عملا آسيبي جدي متوجه مردم مي شود.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1044]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن