تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803338516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسين فدايي:افتخار اصولگرايان حذف ادبيات قدرت و جايگزيني ادبيات تكليف و خدمت بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حسين فدايي:افتخار اصولگرايان حذف ادبيات قدرت و جايگزيني ادبيات تكليف و خدمت بود
دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي حذف ادبيات قدرت و جايگزيني ادبيات تكليف و خدمت را افتخار اصولگرايان خواند.

به گزارش خبرنگار پارلماني مهر، حسين فدايي دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در مراسم چهارمين كنگره سراسري اين تشكل كه پيش از ظهر امروز برگزار شد ، پيروي ازولايت و رهبري را داراي جايگاه خاصي خواند و اظهار داشت : مقام معظم رهبري با رهنمودهاي نوين و ارائه يك ديد وسيع و جامع نگر از انحراف اهداف والاي نظام اسلامي جلوگيري كرده اند و ادبيات جديدي را وارد صحنه فرهنگ و سياست نمودند.

وي افزود: بصيرت رهبري، كشور را از تهديدهاي دروني و بيروني درمواقع حساس نجات داد و كارگزاران نظام با تمسك به رهنمودهاي ايشان توانسته اند فراز و فرود حوادث را با موفقيت مديريت كنند.

خنثي سازي جنگ رواني آمريكا براي حمله به ايران، تهاجم فرهنگي، مبارزه با فقر و فساد وتبعيض، اصلاح طلبي انقلابي و اسلامي، مخالفت با تغيير قانون اساسي، عدالت خواهي، ناتو فرهنگي، جنبش نرم افزاري و مباحث خودي و غير خودي، عوام و خواص و ... مفاهيمي است كه در شكل گيري گفتمان اصولگرايي تاثير اساسي داشت.

نماينده تهران تصريح كرد: صف آرايي استكبار ومخالفان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با حجمي گسترده وكم نظير از تهديدهاي سخت افزاري مانند تهديد به گسترش تحريم هاي پلكاني و يا تهديدهاي نرم افزاري مانند جنگ رواني - رسانه اي و ناتوي فرهنگي باعث افزايش هزينه هاي استقلال، پيشرفت و توسعه كشور شده است ولي ملت بصير ايران براي رسيدن به اهداف عاليه نظام اين هزينه را تحمل كرده و همچنان با صلابت دركنار روحانيت و مسئولين متعهد خود در مقام نظام سلطه ايستاده است.

وي گفت: در چنين شرايطي بحث از دولت هاشمي، خاتمي و يا احمدي نژاد نيست زيرا دستور كار دشمن ضربه زدن به استمرار قدرتمند انقلاب اسلامي است و بر اين اساس همه بايد به گونه اي حول محور ولايت حركت كنيم تا اين انقلاب بتواند با كم ترين هزينه و با سلامت از طوفان هاي سهمگين عبور كند.

فدايي يكي از مهمترين راهبردهاي مخالفان نظام را پيروي از سياست فشار از بيرون و تغيير از درون دانست و گفت: از سويي جهت انزواي سياسي و ايران هراسي در منطقه تلاش مي كنند و از طرفي مي كوشند بامباحث قومي- فرهنگي در ايران زمينه هاي شكل گيري وگسترش تنش هاي داخلي را فراهم كنند و به تدريج زمينه هاي تضعيف نظام را فراهم نمايند.

وي افزود : به رغم اين توطئه ها گفتمان اصولگرايي به عنوان يك تفكر غالب توانسته است در سطوح مختلف جامعه رسوخ كند كه از مصاديق آن مي توان به حضور پرشكوه مردم در انتخابات و پيروزي جريان اصولگرايي اشاره كرد.

دبير كل جمعيت ايثارگران تاكيد كرد: در شرايط جديد دشمنان نظام پس از مايوس شدن از منصرف كردن حضور مردم در انتخابات تلاش مي كنند با سرمايه گذاري بر اختلافات داخلي و شكست وحدت و تقويت نفاق دروني، فضاي حاكم بر جامعه را با سياه نمايي، فضاي ياس و نا اميدي جلوه دهند.

وي افزود: فراموش نكرده ايم كه نفوذ يك جريان فكري موثر در قواي مقننه و مجريه باعث زنجيره اي از بحران هاي نوظهوري در كشور شد. از سويي رسانه هاي مكتوب وابسته به اين جريان زمينه هاي شكل گيري شكاف ميان جامعه و رهبري را ايجاد ميكردند و از سوي ديگر با تحصن در مجلس شوراي اسلامي و استعفاهاي دسته جمعي شائبه گسست در حاكميت را دنبال مي كردند.

فدايي گفت: بعضي از افراد و جريانات افراطي با تاسي از جهت دهي آمريكا و متحدانش به دنبال ساختار شكني بودند و با تبليغ سكولاريسم و جدايي دين از سياست تلاش مي نمودند بنيان هاي مهم انقلاب اسلامي را متزلزل سازند و با تفسير گسترده از مفهوم آزادي لاابالي گري را در جامعه گسترش داده و خود به عنوان پياده نظام ناتوي فرهنگي عمل مي كردند.

وي افزود : برخي با رانت خواري و امتياز گيري زمينه هاي فساد اقتصادي را فراهم مي نمودند و يا با استعفاي دسته جمعي و شك گرايي نسبت به فرآيند نظارت شوراي نگهبان تلاش داشتند فضاي مشاركت مردمي را كمرنگ كرده و انتخابات در اين نظام مردم سالار را مخدوش سازند كه حاكي از ائتلاف مثلث شوم اقتصادي، شياطين سياسي و مزورين رسانه اي دارد.

نماينده تهران خاطر نشان كرد: همه اقدام هاي عناصر خود باخته و منافقين جديد داخلي همراه با تهديدهاي جهان استكبارنقشه راهي بود تا به گونه اي وانمود كنند كه نظام ديني توانايي اداره جامعه راندارد و نمي تواند پاسخگوي نيازهاي اساسي جامعه خصوصا در شرايط بحراني و يا چالش زا باشد. هدف ديگر خود باختگان اين بود تا نظام اسلامي را به سمت انفعال بكشانند كه از مصاديق آن مي توان در حوزه ديپلماسي هسته اي و تسليم در برابر خواست آمريكا براي توفق غني سازي اشاره كرد.

وي تصريح كرد : از مصاديق نهادينه شدن گفتمان اصولگرايي در جامعه و بي رغبتي مردم به گفتمان هاي تزريقي غرب مي توان به اعتماد و انتخاب در چند انتخابات گذشته اشاره كرد.

دبيركل جمعيت ايثارگران تاكيد كرد كه اين جمعيت بدون سهم خواهي تلاش كرده است تا زمينه هاي وحدت كلمه وهمدلي ميان طيف هاي اصولگرا را ايجاد نمايد .

وي ادامه داد: جمعيت ايثارگران بر مبناي تكليف گرايي هرگز ادبيات قدرت را دنبال نكرد و افتخار مي كند كه توانسته به وظيفه شرعي خود عمل نموده و در شكل گيري گروه وفاق، آبادگران ايران اسلامي، شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي و جبهه متحد اصولگرايان به عهد و پيمان خود عمل كند و منافع ملي، عمومي و حقوق ملت را فداي منافع حزبي و تشكيلاتي ننمايد. هر چند در اين راه هزينه هاي زيادي را پرداخت و مورد بي مهري قرار گرفت. ولي هرگز حاضر نشد از اصول و تكليف خود گامي به عقب بردارد.

فدايي با بيان اينكه ما عميقا به گفتمان اصولگرايي كه آن را همان گفتمان غالب انقلاب اسلامي مي دانيم پايبنديم افزود :ما اصولگرايي را بر پايه قبول و باور به خرد جمعي، نه تك روي، شايسته سالاري نه تبارگرايي،مردم سالاري ديني نه عوام فريبي، آزادي خواهي نه استبداد راي، خدمت صادقانه به مردم و پيشرفت همه جانبه ايران اسلامي عدالت محوري و مبارزه با فقر و فساد و تبعيض و نوآوري و شكوفايي در حوزه هاي مختلف استكبار ستيزي، جامع نگري، برنامه ريزي، بر اساس سند چشم انداز و ... مي دانيم .

وي اظهار داشت : بر اين باوريم كه اصولگرايي هيچ نسبتي با تجديد نظر طلبي، راديكاليسم و ليبراليسم ندارد همان گونه كه با واپسگرايي ، تحجر و تقدم مصلحت بر حقيقت فرسنگ ها فاصله دارد. اصولگرايي يك تفكر، يك پارادايم و يك خط مشي فكري برخاسته از متن و بطن انديشه ناب انقلاب اسلامي و آموزه هاي حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است و به هيچ وجه قابل مصادره توسط شخص يا اشخاص نمي باشد.

دبير كل جمعيت ايثارگران با بيان اينكه پايبندي به اصولگرايي معيار ارزيابي عملكرد مسئولان و مدعيان آن است و نبايد اصولگرايي را با اشخاص بسنجيم، اظهار داشت: ترديد نداشته باشيم كه مردم فيهم با درك درست از توطئه هاي دشمنان بحران هاي جهاني قيمت ها به ويژه مواد غذايي مشكلات را قابل تحمل مي كنند و تلاش شبانه روزي مسئولان همراه با تدبير وچاره انديشي صادقانه آنها را صبورتر مي كند و اگر اين سرمايه اجتماعي تقويت شود قطعا مردم چون هميشه بزرگترين حامي و پشتيبان اصولگرايان خواهند بود.

فدايي گفت : يكي از آسيب هاي اصولگرايي، شكل گيري و گسترش ادبيات قدرت در ذهن و عمل در برخي از خودي ها است اصولگرايان بايستي حضور در ساختارهاي نظام را به عنوان فرصت و امانتي براي خدمت به مردم قلمداد كنند و با اعتماد سازي، صداقت، ايثار وفاداري به عهد و پيمان و پرهيز از توهمات ودشمن سازي كاذب بيش از هر زمان ديگري، براي حفظ وحدت اصولگرايان تلاش نمايند.

وي افزود: در نهايت بايد گفت امام و شهدا ناظر ما هستند چشم جهانيان به سوي ماست و مستضعفين به ما اميد بسته اند و اصولگرايان بايستي با خرد جمعي زمينه هاي تحقق تمدن و بنيان هاي ايران اسلامي بر اساس سند چشم انداز را فراهم كنند.

فدايي تصريح كرد : ما مي توانيم با برنامه ريزي منسجم بر مشكلات جاري كشور نايل آييم عزت و كرامت انساني را احيا كنيم و با مبارزه با فقر و فساد و تبعيض زمينه هاي گسترش جهاني بيشتر فرهنگ اسلامي را فراهم نماييم .

عضو كميسيون اصل 90 مجلس خاطر نشان كرد: ما مي توانيم در نظام اقتصادي و اداري تحول اساسي و انقلابي ايجاد كنيم ما مي توانيم با تبيين نظام جامع انرژي نسبت به استفاده بهينه از انرژي اقدام كنيم ما مي توانيم براي گسترش اشتغال، ازدواج و مسكن جوانان راهكارهاي قابل اجرا را ارائه دهيم اجراي اين سياست ها مستلزم پايداري بر گفتمان اصولگرايي است.

فدايي در پايان گفت : افتخار اصولگرايان حذف ادبيات قدرت و جايگزيني ادبيات تكليف و خدمت بود. بر اين اساس تعامل سازنده و نقد دلسوزانه را دنبال كرده و حمايت از دولت و مجلس و قوه قضائيه را وظيفه خود مي دانيم.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن