تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816337016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل زندانهاي خوزستان: شناخت برنامه‌هاي كاهش آسيب رفتار و اجراي هوشمندانه آن رمز ارتقاء سلامت زندانهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير كل زندانهاي خوزستان: شناخت برنامه‌هاي كاهش آسيب رفتار و اجراي هوشمندانه آن رمز ارتقاء سلامت زندانهاست
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اجتماعي

مدير كل زندانهاي خوزستان با بيان اينكه در اجراي اولويتهاي سازماني، استقرار فناوري نوين در تمامي زمينه‌ها و كاهش آسيب رفتارهاي پرخطر در زندانها در اولويت افزونتري نسبت به ديگر اولويتها قرار گرفته است، گفت : سال جاري از سوي مقام معظم رهبري تحت عنوان سال نوآوري و پويايي نامگذاري شده و بايد اين مهم با انديشه و مديريت هوشمندانه و مبتني بر پويايي و استفاده از انديشه و خرد جمعي در زندانها بازتاب يافته و مورد اجرا گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - به نقل از پايگاه اطلاع رساني زندانهاي خوزستان سيد ابوالقاسم علوي در دومين جلسه مشترك شوراي اداري، برنامه ريزي و كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر اداره كل زندانهاي خوزستان اظهار داشت: نمي‌شود انتظار اصلاح وضعيت را داشته باشيم ولي تفكر آن را نداشته باشيم. اين تفكر زماني پديد مي آيد كه با كار آشنا باشيم، نيازهاي دستگاه را بشناسيم و بتوانيم براي رفع آن به شكل هوشمندانه و علم مدارانه راهكار بيابيم. بايد همه روزه ساعاتي را به تفكر بر چگونگي ايجاد تحول مبتني بر پويايي و نو آوري اختصاص داد و ضمن انجام وظايف محوله آنرا به زينت تفكر تؤام با تعهد آراست .

وي به بحث وجود معضل مواد مخدر و آسيب رفتارهاي پرخطر در زندانها اشاره كرد و گفت : اراده راسخ سازمان بر كاهش آسيب رفتارهاست و تأكيد رياست سازمان و معاونت اصلاح و تربيت سازمان نيز بر اين است. لذا تكليف مشخص و راهكارها از سوي ستاد ارائه و ابلاغ، كميته ها در استان و زندانها تشكيل شده و معلوم است كه بايد چه كاري انجام شود. هر يك از اجزاء اداره كل در اين مسير تكليفي را عهده دار است و معنا ندارد كسي از وظيفه خود شانه خالي كند و يا در مقابل انجام آن مانع تراشي نمايد.

علوي افزود: بعنوان مثال تأكيد مكرر شده بر افزايش بازرسي هاي مترقبه و غير مترقبه و كشف و جمع آوري مواد و آلات ممنوعه، فرمانده يگان حفاظت نيز تيم يگان واكنش سريع اداره كل را با اقتدار مأمور پيگيري اين موضوع نموده كه بحمد اله كشفيات و فعاليت چشمگير و قابل توجهي داشته است. لذا رؤساي زندانها ضمن استقبال و پيروي جدي از برنامه بايد يگان خود زندان را هم مجدانه وارد عمل كند و آنچه لازم است تذكر هم همين است كه رؤساي زندانها از كشفيات موجود زندانهاي خود احساس صعف نكنند . بلكه اين كشفيات مؤيد اراده مديران در ايجاد و ارتقاء سلامت زندانهاست و بايد آن را با جديت دنبال نمود و از برنامه يگان حفاظت هم استقبال و حمايت كرد.

وي در ادامه رعايت نظم و انضباط را لازمه انجام كار دانست و گفت : رؤساي زندانها اين موضوع را با جديت اعمال كنند و خاصه در بحث حضور به موقع خود و كاركنان در محل كار و انجام كار هم متعهدانه و مثمر ثمر باشد.

مدير كل زندانهاي استان خطاب به رؤساي زندانهاي استان ضمن اشاره به مشكلات موجود در زمينه اعتبارات و بودجه ، به ضرورت هزينه كرد منطقي با پرهيز از هرگونه اسراف و رعايت ضوابط و مقررات اعتبارات تأكيد كرد و متذكر شد شخص رئيس زندان مكلف است صرفه جويي و مديريت هزينه ها را به شخصه تحت نظارت و اجرا گذارد.

علوي با اشاره به دستورالعمل ابلاغي از سوي معاونت اصلاح و تربيت سازمان زندانهاي كشور و ارائه 60 برنامه جامع در چرخه و پروسه اصلاح و تربيت منتهي به كاهش آسيب گفت: اداره فرهنگي تربيتي طبق برنامه مؤظف به اجراي اين برنامه است و ديگر ادارات نيز در اين راستا با جديت وظيفه خود را بانجام رسانده و زندانها نيز در اجراي اين برنامه ها همت كنند و بدانند تحقق كاهش آسيب رفتار ها در حقيقت اجراي متعهدانه و آگاهانه وظايف سازماني است، لذا در غني سازي اوقات فراغت و پياده سازي برنامه هاي اصولي كاهش آسيب توجه لازم معطوف شود .

وي در خاتمه ضمن بيان اينكه صرف جوئي به معناي درست مصرف كردن است نه مصرف نكردن، خاطر نشان ساخت: رعايت بيت المال ضروري است و تلاش كنيم تا كارهايمان براي خدمت به اسلام و مردم و نيت در رضايت خداوند باشد. در چنين شرايطي خداوند هم عزت را نصيب مجموعه خواهد نمود.

عزيزاله راستي، معاون قضايي، اجراي احكام و اجرايي اداره كل زندانهاي خوزستان هم در گزارشي ضمن اعلام عملكرد اين حوزه در سال 86 گفت : بحث اشتغال و غني سازي اوقات فراغت زندانيان و حرفه آموزي به آنان از جمله اقداماتي است كه بايد با مديريت و هدايت لازم و به درستي و تؤام با شناخت ظرفيتها و بالفعل نمودن آنها در بحث كاهش آسيب رفتارهاي پرخطر زندانها اجرا شود، لذا رؤساي زندانها تمام تلاش خود را در تحقق اين اولويت ويژه و مهم سازماني بكار گيرند .

اين نشست با 6 مصوبه در بحث مقابله با خشكسالي و بحران كمبود آب و برق و اعتبارات و همچنين 28 مصوبه در بخش كاهش آسيب رفتارهاي پر خطر بكار خود پايان داد.

انتهاي پيام
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن