تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراخوان ساخت فيلم كوتاه با موضوع انقلاب اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: فراخوان ساخت فيلم كوتاه با موضوع انقلاب اسلامي
آفتاب: انجمن سينماي جوانان ايران به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي براي توليد فيلم هاي كوتاه و مستند با موضوع سينماي انقلاب اسلامي فراخوان منتشر كرد.

به گزارش سرويس هنر آفتاب، در اين فراخوان توليد آثار كوتاه و مستند پيرامون ابعاد و زواياي گوناگون سيماي انقلاب اسلامي با اهداف: «بهره گيري از قابليت هاي سينماي كوتاه به عنوان سينماي مستقل در ثبت و روايت انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن»،«بستر سازي براي مشاركت جدي تر فيلم سازان جوان كشور در شناسايي و تبيين ابعاد انقلاب اسلامي و تاثيرات اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي، هنري و سياسي آن»، «اهتمام به تحولات سياسي ، اجتماعي معاصر از طريق سينماي كوتاه و مستند» و «كشف چشم اندازهاي جديدي از ارزشهاي فرهنگي، اجتماعي،‌ سياسي و اقتصادي انقلاب اسلامي در سال نوآوري و شكوفايي» ذكر شده است.

برپايه اين گزارش موضوعات اين آثار در بخش سيماي انقلاب اسلامي شامل: چهره ها (چهره هاي تاثيرگذار انقلاب) و لحظه ها و بخش دستاوردهاي انقلاب اسلامي شامل:
«تاثيرات انقلاب بر فرهنگ و هنر»، «خودكفايي و نبوغ جامعه در زمينه هاي صنعتي و علمي»، «عمران و آباداني و نوسازي روستاهاو نقاط محروم»، «جايگاه زنان (جايگاه سياسي، اجتماعي، حقوقي و اقتصادي زنان)»، «مردم و مشاركت (ضرورت شوراها و پيدايش شوراهاي مردمي، مشاركت مردم در انتخابات و فراندوم براي تصميم گيريهاي اساسي)،»تحول نظام ارزشي (جايگزيني ارزشهاي نو به جاي ارزشهاي كهنه، عينيت ارزشهايي چون جهاد و شهادت) ، «مردم گرايي هنر»،‌ «تجلي دوباره نقش و رسالت اجتماعي مساجد»، «احيا بعد سياسي احكام اسلامي نظير نماز جمعه» و «تحول نظام آموزشي (ضرورت تغييرات اساسي در نظام آموزشي كشور)».

اين فراخوان از سينماگران و علاقمندان دعوت نموده است تا طرح ها و فيلم نامه هاي كوتاه ، مستند و داستاني خود را حداكثر تا 30 مرداد ماه سالجاري به انجمن سينماي جوان ايران واقع در تهران، خيابان گاندي جنوبي، كوي 19، پلاك 20، واحد توليد ارسال نمايند تا پس از تصويب طرح و عقد قرارداد آثار خود راتوليد نمايند.ضمناً زمان اطلاع رساني طرح هاي منتخب جهت شروع توليد30 شهريورماه اعلام شده است.

گفتني است حداكثر زمان براي آثار داستاني 20 دقيقه و حداكثر زمان براي آثار مستند 30 دقيقه تعيين شده و طرح ها و فيلم نامه ها مي بايست به صورت تايپ شده و در سه نسخه ارائه شوند.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 411]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن