واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ویلای شماره 22 hamidreza_22 28 آبان 1389, 21:10سلام دوستان . یه رندر جدید از یه کار قدیمی با بیشتر شدن جزئیات . . . نظر - پیشنهاد - انتقاد 3ds max - Photoshop render time : 4.5 hr post production : ~ 45 min نکته !!! ( اول اشتباهی تو قسمت برگزیده های گالری سه بعدی آپلود کردم و هر چی سعی کردم نتونستم پست و پاک کنم . با عذرخواهی از مدیران انجمن و همه دوستان ) ehsan_62 28 آبان 1389, 22:33کار خيلی زيباييه ، لذت بردم ، فقط اگر تو محيط از چوب يا جنس ديگه اي هم استفاده ميشد احساس بهتری داشتم ، البته اين مربوط به مسائل تکنيکی نيست ، ديگه ميمونه نظر استادان بزرگوار ولی مشخصه که زحمت و ذوق زيادی کشيده شده براش saeednajafi 29 آبان 1389, 06:52به نظر منم قشنگه ولی آبش زیادی موج داره MAXBAZ 29 آبان 1389, 07:52زیباست ! رندر خیلی خوبی گرفتی دوست عزیز ، ولی از نظر من چینش صندلی ها خیلی نزدیک به همه که باعث شده خیلی شلوغ بشه. متریالی که برای کف پوش کنار استخر به کار بردی به اونجا نمیخوره ! یعنی من تا حالا ندیدم از همچین جنسی اونجا استفاده کنن ولی خوب بازم قشنگه. یه نکته دیگه ، ساختمون یه قسمت هاییش تکسچر کثیف داره ولی ادامه اش خیلی تمیز و سفیده. برای بلور بهتره از DOF استفاده کنی ، اینجوری بعضی قسمت ها خیلی محو شده ! در کل خیلی زیباست :rose: Hamed 29 آبان 1389, 08:27سلام كار خوب و روبه پيشرفتي و واقعا جاي تشكر داره چون خوب شده مخصوصا پست پروداكشن نقص داره و گويا ديگه حوصله نداشتي درستش كني مثله آسمون يا مثله افكت زيادي كه لبه طروحو محو كردي زياده ولي بيخيال:wink: به اميد موفقيت تو در كاراي بعديت:rose::rose::rose: علي علي FATEMEH 29 آبان 1389, 09:34سلام خسته نباشید خب کار قشنگی شده ولی به نظرم هنوز جای کار داشته اول اینکه اون افکت بلور به جای اینکه به زیباتر شدنش کمک کنه خرابش کرده و تکسچر یه جاهایی از کارت مناسب نیست این آسمون آبی اصلا با رنگ آب توی استخر هماهنگی نداره .. رنگ آب استخر یه آسمون ابری و تیره می طلبه زاویه دید دوربین هم اگر کمی پایین تر می بود و نزدیک تر جالب میشد البته همه نظر شخصی بود برای زیباتر شدن کارت موفق و پیروز باشی *farshid* 29 آبان 1389, 09:40حس عجیبی داره کارت خوشمان آمد فقط اون بلوری که دادی کار رو شبیه ماکت کرده... انگار ابعاد کارت به حدی پایینه که تو جیب جا میشه. dof مکس استفاده کن ( اگر سیستمت جواب میده) یکم زیاده روی تو کارت دیده میشه... زیاده روی تو تکسچر کثیف زیاده روی تو رفلکت ها زیاده روی تو بامپ آب زیاده روی رو افکتهای پست در ضمن نگفتی موتور رندرت چیه... بیشتر شبیه منتال شده Fa 29 آبان 1389, 10:50خوبه ولي گوشه تصوير رو براي چي اونقدر بلو كردي ؟؟؟ اصلاً واسه چي بلور كردي ؟؟؟ hamidreza_22 29 آبان 1389, 12:57سلام . ممنون از نظرات صحیح همه عزیزان . . . در کل فکر کنم باید یه بار دیگه رندر بگیرم و یه تغییرات اساسی بدم مثل متریال چوب و HDRI . . . راسی موتور رندر هم vray . . dof max هم نمیدونم چیه !!!!!!:sad: nitroxy 29 آبان 1389, 16:08سلام دوست عزیز . کار قشنگی شده . :rose: میشه لطفا راجع به متریاله زیر نیمکت ها بیشتر توضیح بدی ؟؟ استیله که روش شبنم زده ؟؟:-? *farshid* 29 آبان 1389, 20:39اگه با مقیاس کار کرده باشی کافیه یه دوربین vray physical بذاری تو صحنه... بعد فوکوسش رو تنظیم کنی بعد هم دیافراگم رو تعیین کنی f number البته سرعت رندرت با این کار خیلی پایین میاد در حد 6 7 برابر کند تر رندر میگره میتونی یه آبجکت بذاری تو فروگراند کارت از قسمتی که آبجکت فورگراند گذاشتی یه region render بگیری ( با dof فعال) بعد بقیه کار رو معمولی رندر بگیر که تو زمان رندرت هم صرفه جویی شه... hamidreza_22 29 آبان 1389, 22:17فرشید جان اصلا تنظیماتش رو بلد نیستم . f-number و که کم و زیاد میکنم تیره و روشن میشه . کلا فک کنم یه آموزش جامع میخوام . با عکس از تنظیمات . . . اگه لطف کنی که ممنون میشم . . اصلا نمیفهمم ali_118 29 آبان 1389, 22:59فرشید جان اصلا تنظیماتش رو بلد نیستم . F-number و که کم و زیاد میکنم تیره و روشن میشه . کلا فک کنم یه آموزش جامع میخوام . با عکس از تنظیمات . . . اگه لطف کنی که ممنون میشم . . اصلا نمیفهمم برای درک این موضوع بهتره یه سری مقالات بیسیک عکاسی در رابطه با سرعت شاتر و ایزو و دیافراگم و ارتباطش با عمق میدان مطالعه کنی، یه چنتا تست هم با دوربینت بزنی همه چی دستت میاد. *farshid* 30 آبان 1389, 09:45با خود دوربین vray هم میتونی تست کنی... وقتی دریچه دیافراگم بسته میشه نور کمتری به سنسور میخوره ... نتیجتا رندرت تاریکتر میشه اعداد رو بالا پایین کن به نتیجه میرسی یه سرچ تو نت بزن خیلی چیزا پیدا میکنی... nsk-co 30 آبان 1389, 10:25تو کثیف شدن متریال پیشانی سقف یک قسمت کثیف یک قسمت دیگه... برای اینکه بتونی کار خوب ارائه کنی باید اصول طبیعت رو رعایت کنی hamidreza_22 02 آذر 1389, 20:32تو کثیف شدن متریال پیشانی سقف یک قسمت کثیف یک قسمت دیگه... برای اینکه بتونی کار خوب ارائه کنی باید اصول طبیعت رو رعایت کنی عجب . . چشم چشم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 621]