تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821045091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصاویر و جزئیاتی از سه گوشی جدید Krave، Rapture و Sway


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: تصاویر و جزئیاتی از سه گوشی جدید Krave، Rapture و Sway02/08/1387گروه خبری GSM : ‏Verizon  اخیراً  سه گوشی جدید را معرفی نموده است با نامهای : ‏‏‏‏Motorola Krave ZN4 ,‏ ‏‏Rapture VU30‏‏‏ , Samsung Sway U650‏‏‏‏‏‏ . هر یک از این گوشی ها برای قشر خاصی از مصرف کنندگان طراحی و قیمت گذاری شده اند. Krave  اولین گوشی دارای صفحه نمایش لمسی است  که کمپانی موتورولا برای Verizon  عرضه کرده است و تقریبا یک سال پس از معرفی LG Voyager بیرون می آید. اما برخلاف Dare و Voyager که دارای صفحه نمایش های لمسی حساس در برابر فشار هستند،Krave – مانند گوشی های Glyde و iPhone  از فناوری صفحه نمایشهای خازنی بهره می گیرد. کافی است یک روز از Krave  استفاده کنید تا ببینید صفحه نمایش لمسی  Krave بسیار دقیق بوده و با مشکلاتی که در استفاده از صفحه نمایش گوشی Glyde  با آن روبرو بودیم مواجه نیست.  نمایشگر این گوشی دارای تفکیک پذیری 240×320 پیکسل و پلاستیک تاشوی بی نظیری است که بلندگوی هدفون برروی آن کار گذاشته شده است. نکته جالب این است که هنگامی که قسمت تاشو بسته است نیز  میتوانید  از برخی عملکردها استفاده کنید، اما انتخاب هایتان محدود خواهد بود. کیفیت صدای این گوشی بسیار خوب است . دارای بلوتوث، دوربین 2 مگاپیکسلی(فاقد فلاش و فوکوس اتوماتیک)، پشتیبانی از کارتهای microSDHC 8 گیگابایتی و Vcast MobileTV(MediaFLO) می باشد . علیرغم ساختار پلاستیکی اش ، خوب ساخته شده است. ضخامت آن 15 اینچ است  و از Voyager( که دارای صفحه کلید QWERTY کاملا مکانیکی است) باریکتر می باشد.   

گوشی Rapture جانشین V9m نیست اما شبیه به آن است. دو مقوله مورد علاقه در V9m، کیفیت صدا و ساختار فلزی آن بود. Rapture  نیز از کیفیت صدای خوبی برخوردار است اما در سرتاسر آن از قسمتهای پلاستیکی استفاده شده است. صفحه نمایش داخلی آن دقیقا مانند  صفحه نمایش داخلی V9m  است، اما صفحه نمایش خارجی اش از صفحه نمایش خارجی V9m کمی کوچکتر و دارای 4 نقطه حساس به لمس ا ست( برای عملکردهای موزیک و دوربین) دکمه های روی صفحه کلید آن بجای غشاء نرم، دارای دوایر فلزی است. این گوشی دارای دوربین 2 مگاپیکسلی، بلوتوث و پشتیبانی از کارت حافظه microSDHC است.    

گوشی بعدی یعنی  Sway دارای ساختار کشویی و پلاستیک نقره ای رنگ است.  از بین  سه گوشی ذکر شده در این خبر Sway باریکترین گوشی است با ضخامت 47 اینچ. دارای نمایشگر QVGA، دوربین 2 مگاپیکسلی، بلوتوث و پشتیبانی از کارت های حافظه microSDHC 8 گیگا بایتی است. اما فاقد پشتیبانی EVDO  است یعنی از دانلودهای موزیک OTA پشتیبانی نمی کند.   






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 340]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن