تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812997858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئیات بیشتر درخصوص سامسونگ i7110


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: جزئیات بیشتر درخصوص سامسونگ i711015/07/1387 گروه خبری GSM : اگر به خاطر داشته باشد ماه سپتامبر  راجع به این گوشی  صحبت کردیم . هم اکنون جزئیات بیشتری در مورد این محصول را در اختیار شما قرار می دهیم . از حالا تا 2 هفته آینده یعنی  21 اکتبر  منتظر اعلام رسمی این گوشی در لندن باشید . یکی از بارزترین ویژگیهای قابل مشاهده در این محصول GPS  آن  است که معمولا در گوشی های تلفن همراه کمتر به چشم می خورد . این گوشی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بوده و سیستم عامل آن Symbian S60 9.3 است .               

حافظه داخلی آن 80 مگابایت است اما بوسیله کارتهای حافظه 16 گیگابایتی microSD HC می توان آن را ارتقا داد. سایر ویژگیهای این محصول عبارتند از: صفحه نمایش  OLED ، 262 هزار رنگ  QVGA با تفکیک پذیری 240×320 پیکسل ، قابلیت پشتیبانی از  GSM/EDGE, WCDMA/HSDPA، رادیوی FM و ابعاد 13×52×118میلیمتر .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن